تیم فوتبال صبای قم در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون در اختیار داشتن مدافع کلیدی خود مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در دیدار با تیم فوتبال فولاد خوزستان که از سومین هفته نیم فصل دوم مسابقات لیگ ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس به میزبانی شاگردان حسین فرکی برگزار می‌شود، صبای قم یک بازیکن محروم دارد.


تنها بازیکن محروم تیم فوتبال صبای قم در این مسابقه، محسن بیات مدافع تیم صبای قم است که در آخرین دیدار صبای قم برابر تیم فوتبال نفت تهران که در هفته هفدهم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد از داور مسابقه کارت زرد گرفت و با احتساب کارت‌های زرد بازی‌های قبل سه اخطاره شد و بازی با تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هجدهم را از دست داد.

کاشی در حالی هجدهمین بازی تیمش در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را از دست داد که در آخرین بازی خانگی صبای قم در لیگ که جمعه پانزدهم آذرماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم مقابل تیم فوتبال نفت تهران برگزار شد، مدافع راست تیمش بود و البته بر اثر نفوذهایی که انجام می‌داد در برگشت‌ها ناموفق عمل کرد و از این ناحیه 2 توپ روی دروازه صبای قم فرستاده شد که هر 2 منجر به گل‌های تیم نفت تهران و شکست صبای قم شد.

این مدافع به سبب اینکه فعالیت خود در فوتبال را از تیم‌های رده‌های سنی پایه باشگاه صبا آغاز کرده بیش از یک دهه است که در تمام تیم‌های این باشگاه فعالیت کرده و هم‌اکنون قدیمی‌ترین صبایی به شمار می‌رود و در دیدار با فولاد خوزستان باید از پای گیرنده تلویزیونی بیننده دیدار صبای قم با فولاد خوزستان باشد.

بیات بعد از مرتضی کاشی و غلامرضا عنایتی 2 بازیکن با تجربه تیمش به عنوان سومین کاپیتان تیم فوتبال صبای قم شناخته می‌شود و در صورتی که خوش‌شانس باشد و جایگزین وی در دیدار با فولاد خوزستان درخشش خیره کننده‌ای نداشته باشد می‌تواند در هفته نوزدهم صبا را برابر استقلال تهران همراهی کند و الا احتمالاً باید چند هفته‌ای روی نیمکت تیمش بنشیند.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در غیاب محسن بیات از ساعت 15 عصر بیست و دومین روز آذرماه در نهمین بازی خارج از خانه خود در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که دیداری از هفته سوم نیم فصل دوم نیز محسوب می‌شود، در ورزشگاه تختی اهواز که به دلیل رای کمیته انضباطی خالی از تماشاگر خواهد بود، میهمان تیم فوتبال فولاد خوزستان هستند.

پیش از مصاف هفته هجدهم نمایندگان قم و خوزستان، تیم صبای قم تا پایان هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با کسب 16 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است و فولاد خوزستان نیز با کسب 29 امتیاز رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ را تا این هفته کسب کرده است./س
برچسب ها: قم ، صبا ، فوتبال ، فولاد ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.