رئیس اداره هواشناسی خلخال گفت: ورود جبهه هوای سرد و مرطوب به منطقه و ریزش برف در بیشتر مناطق این شهرستان موجب کاهش 20 درجه ای هوای این شهر شد.

فرامرز فرض الله پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: از شب گذشته در پی ورود جبهه هوای سرد و بارش برف ، هوای این شهرستان از 5 درجه بالای صفر به 15 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

وی گفت: به رغم بارش برف و یخبندان و کاهش قابل ملاحظه دمای هوای خلخال آموزش و پرورش خلخال تنها مدارس پیش دبستانی و ابتدایی خلخال را تعطیل اعلام کرد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی خلخال نیز از باز بودن تمام مسیرها و راه های ارتباطی این شهرستان خبر داد.

محمد قربانی گفت: به رغم بارش سنگین برف با تلاش شبانه روزی راهداران این اداره همه راه های ارتباطی شهرستان برف روبی و نمک پاشی شده و رفت و آمد عادی و روان خودروها در آن جریان دارد.

وی بیان کرد: بارش برف به همراه کولاک شدید در شب گذشته موجب کندی تردد خودروها در سطح محورهای کوهستانی و گردنه های برف گیر شهرستان شده بود.

وی افزود: با آرام شدن شرایط جوی و آغاز برف روبی و نمک پاشی سطح محورهای کوهستانی به ویژه گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم هم اکنون تردد از این مسیر به راحتی امکان پذیر بوده و مشکلی در تردد وسایط نقلیه موتوری در راه های ارتباطی بین شهری و روستایی این شهرستان وجود ندارد/س.


انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، دمای ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.