در آخرین روز‌های فصل پاییز بارش سنگین برف چهره زمستانی به شهرستان خلخال بخشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ بارش سنگین برف که از دیشب در خلخال آغاز شده تا ساعت پنج بامداد امشب ادامه داشت.

به دنبال این بارش چهره شهر کاملاً زمستانی شد و مدارس مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی را به تعطیلی کشاند.

امروز صبح خیابان‌های شهر خالی از خودرو بود و تنها کارکنان ادارات و نهاد‌ها بودند که برای حضور در محل کار در خیابان‌ها تردد داشتند.

معاون فرماندار خلخال گفت: بارش شدید برف به حدی بود که یک دستگاه اتوبوس با 40 مسافر خلخالی در منطقه ورگه‌دره حوزه استحفاظی استان گیلان با تلاش اداره راه شهرسازی و امدادگران جمعیت هلال احمر تالش و خلخال از مرگ حتمی نجات یافتند و پس از اسکان در محل مناسب با سلامت کامل به شهر خلخال بازگشتند.

محسن مردی افزود: محور خلخال به پونل به لحاظ ریزش کوه در کیلومتر 35 این جاده در حوزه استحفاظی شهرستان رضوانشهر مسدود است و برف عامل مسدود بودن این محور نیست.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال نیز گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان خلخال به مرکز استان و به استان گیلان باز است و تردد در محور خلخال به اسالم بدون زنجیر‌چرخ میسر نیست.

محمد قربانی افزود: با آغاز بارش‌ها طی تلاش شبانه‌روزی راهداران اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال مسیر خلخال به اسالم تا حوزه استحفاظی نمک‌پاشی شده است/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: خلخال ، بارش ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.