اجرای "خاطرات یک گاو جنون زده" در فرهنگسرای نیاوران

نمایش محیطی «خاطرات یک گاو جنون زده»، به نویسندگی اسماعیل همتی و کارگردانی نفیسه لاله، از 24 آذر تا 4 بهمن ماه، هر روز در زیرزمین فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از دریافتی سایت ایران تئاتر، این نمایش، که کاری از گروه تئاتر «نوتئا» است، پیش از این در سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره اجرا و نامزد دریافت جوایز کارگردانی و بازیگری از سوی هیئت داوران شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

الوند شمس موسوی تنها بازیگر این اجرای محیطی است و نمایش از 10 مجموعه تابلوی کولاژ تشکیل شده که از زبان یک گاو بیان می‌شود.

«خاطرات یک گاو جنون زده» که در هر اجرا، فقط  می‌تواند میزبان 10 تماشاگر باشد، در زیرزمین و فضای اداری فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود و بازیگر و تماشاگر از آغاز نمایش همگام با  هم حرکت می‌کنند و عهده دار10 چیدمان و فضاسازی نمایش می‌شوند. موسیقی  این اثر را گروه "آکولاد"، به سرپرستی دانیال ایزدی، هر شب  به صورت زنده اجرا می‌کنند.

گفتنی است،  نمایش محیطی «خاطرات یک گاو جنون زده» از 24 آذر  تا 4 بهمن ماه هر روز در دو نوبت 17:30 و 18:30 در زیرزمین فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار