مدیر کل دفتر فنی عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به آمارهای ارائه شده از سوی کاویانی شهردار پیشین اندیشه باید اعلام کنم این اقدامات در طول کمتر از 2 ماه بسیار شگفت انگیز است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید مرتضی سلیم آبادی مدیر کل دفتر فنی عمرانی استانداری تهران در مراسم تودیع و معارفه شهردار اندیشه که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: شهر اندیشه از معدود شهرهای به شمار می‌رود که دارای طرح جامع و تفصیلی است و از ابتدا بر اساس اصول مهندسی شهر سازی بنا شده است.

وی افزود: شهرداران باید برنامه بلند مدت 4 ساله داشته باشند زیرا اگر این برنامه از سوی شهرداری و شورای شهر تدوین نشود مردم باید نسبت به روند مدیریت شهری اعتراض کنند.

مدیر کل دفتر فنی عمرانی استانداری تهران با اشاره برنامه‌های جدی استانداری در برخورد با زمین خواران در استان گفت: این موضوع نیز یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری به شمار می‌رود و چندین بار بر مقابله با این افراد سود جو در تهران تاکید داشته‌اند و به همین منظور نیز در استانداری ستاد مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز ایجاد شد.

سلیم آبادی درباره وظایف این ستاد بیان کرد: مقابله با افراد سود جو، ساماندهی و پیگیری با الویت مقابله از مهم‌ترین وظایف این ستاد به شمار می‌رود و تاکنون نیز 3 جلسه در این راستا تشکیل شده و به زودی نتایج اقدامات آن را مشاهده خواهید کرد.

وی با اشاره به سابقه 20 سابقه خود در امور شهرداری تصریح کرد: با توجه به آمارهای ارائه شده از سوی کاویانی شهردار پیشین باید اعلام کنم این اقدامات در طول کمتر از 2 ماه بسیار شگفت انگیز است.

مدیر کل دفتر فنی عمرانی استانداری تهران افزود: بنده از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری اندیشه در طول این 2 سال در حیرت هستم و اختصاص 71 درصد منابع مالی به امور عمرانی یک اقدام شگفت انگیز و بسیار ستودنی است زیرا به طور خوش بینانه اختصاص منابع مالی در شهرداری در امور عمرانی و جاری 50 درصد است و این امر را باید به فال نیک گرفت.

سلیم آبادی ادامه داد: شهرداری پیشین اندیشه هم اکنون به عنوان شهردار پرند در حال فعالیت هستند و بنده نیز برای وی توفیقات روز افزون آرزو دارم.

در ادامه مراسم نیز سعید خانپور شهردار جدید شهرداری اندیشه با تشکر از تمام اقدامات شهرداران پیشین اظهار کرد: رویکرد و راهبرد ما در شهرداری تعامل فی ما بین میان تمام دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: انجام طرح سرانه‌های محله در حوزه‌های اجتماعی یکی از برنامه‌های جدی شهرداری در آینده است و همچنین پروژه‌های عمرانی مطابق با خواسته‌ها و مطالبات مردم انجام خواهد شد.

شهردار جدید اندیشه تصریح کرد: در بودجه ریزی امسال نیز در نظر داریم در هر فاز این شهر سالن‌های ورزشی هم برای بانوان و هم برای آقایان ایجاد کنیم.

خانپور با تاکید بر توسعه فضاهای مذهبی و اجتماعی بیان کرد: در شهرداری کار سیاسی نداریم و در امور امور عمرانی و هری سیاست را دخالت نخواهیم داد.

وی تصریح کرد: تمام نیروهای شهرداری اندیشه به عنوان بازوهای توامند ما در مدیریت شهری محسوب می‌شوند و سرمایه انسانی خوب می‌تواند ما را در انجام برنامه‌ها بسیار کمک کرده و مسیر را تسهیل کند.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوحی از سوی شهرداری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهر اندیشه از خدمات 2 ساله بهروز کاویانی قدردانی شد و حکم سعید خانپور نیز به وی به عنوان شهردار جدید اندیشه اهدا شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار