مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح جمع‌آوری دست فروشان زنده فروشان در خیابان مولوی این منطقه خبر داد.

مهرشاد الله ویردی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح جمع‌آوری دست فروشان زنده فروشان در خیابان مولوی واقع در منطقه 12، در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقاء سطح سلامت و رفاه حال شهروندان، افزایش چشم اندازهای بصری، کاهش و رفع سد معبرهای واقع در خیابان مولوی در دست اجرا است.  
الله ویردی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی و کارشناسان اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، با حضور در خیابان مولوی اقدام به جمع‌آوری زنده فروشان این محدوده خواهند کرد.  

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: جمع‌آوری درست فروشان و زنده فروشان در خیابان موسوی منطقه 12، انتقال صنف زنده فروشان و پرنده فروشان به بزرگراه آزادگان واقع در محدوده‌ی منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.  

الله ویردی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 افزود: انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده به خارج از بافت مسکونی، جمع‌آوری صنف دست فروشان و زنده فروشان در محلات 13 گانه منطقه 12، از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: خیابان ، شهردار ، مولوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار