فوتبالیست نونهال و آینده‌دار قمی برای اعزام به رقابت‌های فوتبال قهرمانی پسران رده سنی نونهالان قهرمانی آسیا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رقابت‌های فوتبال قهرمانی رده سنی نونهالان قاره کهن در رده سنی زیر 14 سال اردیبهشت ماه سال آینده یعنی از حدود پنج ماه دیگر برگزار می‌شود و بر این اساس ملی‌پوشان آینده‌دار فوتبال کشورمان به تمرینات آماده‌سازی می‌پردازند.


این در شرایطی است که هدایت تیم ملی فوتبال رده سنی نونهالان کشورمان را حیدر شریفی عهده‌دار است و این مربی با تجربه که سابقه فعالیت مربیگری در بسیاری از باشگاه‌های معروف فوتبال کشورمان را دارد، استعدادهای فوتبال ایران از استان‌های مختلف را گرد هم آورده تا تیمی قوی به رقابت‌های آسیایی برود.

ملی‌پوشان فوتبال نونهالان کشورمان بعد از چند مرحله برپایی اردوی آماده‌سازی در شهرهای مختلف کشورمان، حتی در مهر ماه یکی از مراحل آماده‌سازی خود را در شهر مقدس قم برگزار کردند و حالا تمرینات این تیم در تهران در جریان است در حالی که بین نفرات حاضر در اردوی این تیم یک ملی‌پوش قمی نیز حضور دارد.

در حالی که مهر ماه امسال یک مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی نونهالان به مدت چهار روز به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد، اکنون اردوی تیم ملی زیر 14 سال کشورمان در حالی به میزبانی تهران در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است که اردوی این تیم تا چهارشنبه بیستم آذرماه در این مکان ادامه می‌یابد و ملی‌پوشان زیر نظر حیدر شریفی سرمربی تیم ملی نونهالان تمرین می‌کنند.

برای حضور در این مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 14 سال کشورمان، از 25 بازیکن برای حضور در اردو دعوت شده است و در بین این نفرات حمیدرضا بلالی اوصیا از فوتبال قم نیز حضور دارد و در کنار سایرین تمرین خواهد کرد.

برای حضور در این اردو از میلاد نجفی از اردبیل، محسن معظمی گودرزی، امیر سامان رنجبر، بنیامین زمانی و علی زنبوری از اصفهان، رسول غلامی و سیدامیرحسین موسوی از بوشهر، مهرداد زارعی از قزوین و حمیدرضا بلالی اوصیا از قم دعوت به عمل آمده است.

همچنین علیرضا انصاری، عبدالرئوف نجاری، مهدی محمد یاری، طاها شریعتی، محمدرضا داوری و امیرحسین توانا از تهران، سعید مهران از خراسان رضوی، محمدرضا گلی، وحید نامداری، معراج اسماعیلی و محمد شریفی از خوزستان، ذبیح‌الله کوهکن از سیستان و بلوچستان، حمیدرضا اکبری از فارس، مهرشاد دهنار صیدی و امیرحسین اسماعیل زاده از مازندران و علیرضا صفری از مرکزی در این اردو حضور دارند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.