فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبار بزرگ قطعات قاچاق موتورسیکلت به ارزش 35 میلیارد ریال در شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  به‌نقل از روابط‌ عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سیروس فتحی از کشف انبار بزرگ قطعات قاچاق موتورسیکلت به ارزش 35 میلیارد ریال خبر داد و گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پاکدشت در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه فردی در یک انبار اقدام به نگهداری تعداد زیادی موتورسیکلت مزایده‌ای و غیرمجاز می‌کند، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این انبار که شامل پنج سوله بزرگ بود، 600 دستگاه انواع موتورسیکلت مستعمل را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با بررسی ماموران مشخص شد، متهم به نام «الف ـ ر» هیچ‌گونه مدرکی مبنی بر خرید مزایده‌ای این موتورسیکلت‌ها در دست ندارد.

فتحی تصریح کرد: در بازرسی‌های بیشتر از این انبار مقادیر قابل توجهی قطعات موتورسیکلت به تعداد تقریبی 10 میلیون قطعه خارجی و ایرانی شامل سیلندر موتور، لاستیک، کاسه نمد، کارتل، کیلومترشمار موتورسیکلت، باطری، کمک فنر، قاب بغل، طوقه، سرسیلندر موتورسیکلت، کاور موتور، چرخ دنده، اگزوز، باک که اکثر آنها با مارک خارجی و مربوط به کشور چین است، به همراه مقدار زیادی کارتن و پلاستیک مخصوص بسته‌بندی کالاهای موجود به ارزش 35 میلیارد ریال کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، متهم قطعات وارداتی چینی را پس از خریداری در این محل دپو و با بسته‌بندی‌های مطلوب با لیبل شرکت‌های معتبر و معروف به فروش می‌رساند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان گفت: از آنجا که متهم هیچ‌گونه مجوزی برای نگهداری و بسته‌بندی و خرید این کالاهای خارجی نداشت، ماموران پس از هماهنگی با رئیس دادگاه عمومی بخش شریف‌آباد انبار موردنظر را پلمب و متهم را برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل کردند.
برچسب ها: قاچاق ، موتورسیکلت ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار