وزیر کشور گفت: ایران از مذاهب و نژادهای مختلف تشکیل شده و این بخش ها با هم پازل انقلاب را تشکیل داده و موجب اقتدار عملی و نفوذ ناپذیری کشورمان در جهان شده است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در آیین معارفه استاندار کردستان در سنندج اظهار داشت: ایران اسلامی درعین کثرت، وحدت دارد و این نشان می دهد که عامل بسیار مهمی این کلیت را به هم پیوند داده و آن هم اسلام است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی واقعی از حکومت در دنیا است، گفت: حکومت های موجود در جهان نسخه های بدلی از حکومت هستند.

وزیر کشور به آزادی های مدنظر حکومت های غرب و شرق در دنیا اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران مبنای عدالت و آزادی است که متکی بر خدا و اسلام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فشارهای دشمن و تحریم آنان اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال منزوی کردن ایران و ایجاد اختلافات داخلی و ناامیدی میان مردم است و در انتخابات ریاست جمهوری نیز بدنبال تحریم انتخابات بود.

رحمانی فضلی اظهار کرد: دشمن اکنون با جنگ نرم و تهدیدات نظامی و فشارهای تبلیغاتی بدنبال منزوی کردن ایران است اما ملت ایران در عرصه های مختلف بخصوص انتخابات 24 خرداد نشان داد که ادامه دهنده راه انقلاب، امام و شهدا است و در مقابل زیاده خواهی غرب و دشمن می ایستد.

وی گفت: دشمنان قبل از انتخابات شرایط کشور را طوری چیده بودند که مردم شرکت نکنند اما ملت ایران با شور و شعور بسیار بالای خود حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری را رقم زدند.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن اکنون به دنبال تغییر نیست بلکه به دنبال مدیریت و کنترل ایران است از ملت ایران خواست که در مسیر اعتدال، دولت تدبیر و امید را کمک کنند چرا که مردم پایه های انقلاب و صاحب آن هستند.

وی با بیان اینکه حامل سلام ویژه دکتر روحانی و هیات دولت به مردم استان کردستان است با لهجه کرمانجی زبان کردی به مردم استان سلام داد.

وی با اشاره به انتخاب عبدالمحمد زاهدی استاندار جدید کردستان اظهار کرد: مسائل و مشکلات مربوط به استان را پیگیری و رصد می کنم.

رحمانی فضلی از استاندار کردستان خواست شورای توسعه استان را متشکل از نخبگان و سرمایه داران و سرمایه گذاران کرد و غیر کرد تشکیل دهد و هر سه ماه یکبار جلسه ای در وزارت کشور و جلسه ای نیز در کردستان با حضور وزیر کشور تشکیل شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، کشور ، مذاهب ، نژادها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار