درشبی که سرمای هوا همه را به لرزه انداخته بود، هواوی با سلامی گرم شروع دوباره اش را اعلام کرد

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ در این سمینار که با حضور جمعی از اصحاب رسانه، نمایندگان هوآوی، مسئولین این شرکت و برخی از مدیران پارس مایکروتل برگزار شد، پس از خوش آمد گویی مجری برنامه ابتدا مدیر عامل هواوی در ایران بر روی صحنه آمد و نکاتی را بیان نمود.






وی صحبت‌هایش را این گونه آغاز کرد: باعث افتخار ماست که امشب در این مکان میزبان همکاران عزیز از استان‌های مختلف ایران و همچنین دوستانی از رسانه‌های گوناگون هستیم. قبل از شروع، دوست دارم دو موضوع متفاوت از هوآوی موبایل در ایران را خدمتتان بازگو کنم.
حدود یک سال و نیم پیش هیچ یک از افراد سرشناسی که در صنعت موبایل فعالیت داشتند، هوآوی را نمی‌شناختند و حتی خیلی متعجب شدند از اینکه فهمیدند هوآوی تلفن همراه هم تولید می‌کند.
حال می‌خواهم هوآوی را در سه قسمت متفاوت معرفی کنم:
اول به عنوان شرکت پیشرو در صنعت ICT جهان (فناوری اطلاعات و ارتباطات)
هوآوی بر این باور است که از طریق صنعت ارتباطات، زندگی را توسعه بخشد. هوآوی خود را ملزم بر تولید و محیا ساختن تجهیزات ارتباطی و مخابراتی با حداکثر کارایی می‌داند و به همین دلیل است که 140 کشور در جهان به صورت مستقیم از محصولات و راه حل‌های شرکت هوآوی استفاده می‌کنند و از هر 3 نفر در جهان، 1 نفر به طریقی با شرکت ما در تماس است و از امکانات ما استفاده می‌کند.
گروه هوآوی متشکل از 3 قسمت اصلی است:
۱- بخش اپراتوری
۲- بخش نوآوری
۳- بخش ترمینال
دوم HUAWEI DEVICE در سال 2003 شروع به کار کرده و با تولید تلفن‌های همراه و مودم‌های اینترنت خانگی وارد بازار شد. محصولات مودم‌های خانگی، سالیان سال است که به صورت مستمر در رده اول قرار دارد.
همان گونه که می‌دانید، محصولات بخش ترمینال هوآوی در 140 کشور جهان با بیش از 600 شبکه فروش سراسری حضور دارد.
از سال 2011 شرکت هوآوی تمرکز خود را بر روی تجارتB2C  افزایش داد تا  بتواند برند هواوی را در اذهان عمومی در سطح جهان ترفیع دهد.
۳- از امسال این شرکت با نام تجاری "هواوی سرویس ایران” در خدمت شما عزیزان خواهد بود. ما متعهد شده‌ایم تا بهترین شبکه برای خدمات و ارایه سرویس به اپراتورهای داخلی را مهیا کنیم.
از مسولیت های اجتماعی که این شرکت انجام داده کمک 300 هزار دلاری به صندوق مهر امام رضا بوده، همچنین بعد از واقعه هولناک بوشهر، تیم امداد هوآوی برای کمک به مردمان آن منطقه عازم آنجا شدند.
شرکت هوآوی سرویس ایرانیان، همیشه با مردم ایران خواهد بود و در مراحل مختلف اجتماعی همیشه پشتیبان ایرانیان است.
ایران یک کشور غنی و زیبا بوده و مردم ایران به عنوان دوستان ما بسیار مهربان و مهمان نواز هستند.
در حالی که اقتصاد کشور روز به روز در حال رشد و توسعه است، دوستی بین دو کشور چین و ایران نیز عمیق‌تر می شود. ما بر این باور هستیم که با حمایت و پشتیبانی تمام مردم و البته شرکت هوآوی، این برند به عنوان یک برند قابل اعتماد و مورد علاقه مردم شناخته شود.
شرکت هوآوی سرویس ایرانیان سعی در ارایه خدمات پشتیبانی بهتر برای ایرانیان دارد تا از طریق ارتباطات بتوان زندگی مردم را غنی‌تر کرد. از تشریف فرمایی همگی کمال تشکر را دارم و امیدوارم که شب خوبی داشته باشید.



پس از وی نوبت به هاوارد چن، مدیر بخش ترمینال رسید تا به ایراد سخنانی بپردازد. وی در ابتدا گفت: من تشکر می‌کنم از دوستانی که به اینجا تشریف آوردند. این سومین مراسمی است که در خدمت دوستان هستیم و بزرگ‌ترین آن نیز محسوب می‌شود.
جالب است بدانید که ما شرکت ۳۱۵ دنیا بر طبق آمار مجله فورچون هستیم. می‌خواهم درباره اعتماد به نفس خودمان نیز به شما بگویم. همه شما به نوعی از محصولات هواوی استفاده کرده‌اید. ما مفتخر هستیم که بهترین کیفیت‌ها را ارایه می‌کنیم، در زمینه باتری و چیپست فعال بوده و از برترین شرکت‌ها در نسل چهارم یعنی LTE هستیم.
در پایان مراسم، رضا آقایی نیا، مدیر فروش هواوی در ایران بر روی صحنه آمد تا از گوشی P6‌ اطلاعات دقیقی را به حضار ارایه کند. وی در ابتدا و پیش از شروع صحبت‌های خویش، به موضوع جالبی اشاره کرد.



آقایی نیا گفت وقتی در سال گذشته من تصمیم گرفتم از برند قبلی خود (سامسونگ) جدا شده و به هوآوی بپیوندم، بسیاری این کار را یک اشتباه خواندند. حتی عمل شرکت پارس مایکروتل در حمایت و پشتیبانی از هوآوی را نیز امر غلطی پنداشتند که نتیجه نخواهد داشت. اما امروز که در اینجا ایستادم، همه فهمیدند این یک انتخاب خوب و صحیح بود.
در ادامه این مراسم مهمانان ویژه دیگری نیز حضور داشتند که حال همه را خوب کردند. کسانی که باعث شادی و سربلندیمان شده بودند حالا آمده بودند تا در این مراسم همراه هواوی باشند.
به پاس قدردانی از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در رقابت‌های بین قاره‌ای دنیا، از اعضای این تیم نیز دعوت شده بود که همگی بر روی سن آمده و به رسم یادبود، به آن‌ها گوشی‌های P6 نیز اهدا شد.








گزارش از: حسین عالیان
برچسب ها: دریچه ، هواوی ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادي
۰۱:۰۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
بهتون پيشنهاد ميكنم توي سايت آپارات"تلفظHuawei"راسرچ كنيد وفيلمشو ببينيد.واوي تلفظ درستشه(يعنيvawei)
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۱:۰۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سلام 
از سایت محترم آپارات به خاطر این کار ممنونیم. ولی زمانی که ما با مدیر عامل هواوی صحبت کردیم ، خودشان (خواوی)تلفظ می کردن ولی با توجه به لوگوی فارسی این شرکت ، درست ترین تلفظ در ایران هواوی است

آخرین اخبار