تیم ملی هندبال جوانان کشورمان اردوی چهارم خود را از روز 19 آذر در تالار هندبال برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات هندبال جوانان آسیا مرداد سال 93 در شهر تبریز برگزار خواهد شد به همین منظور ملی‌پوشان جوان میهن‌مان چهارمین اردوی خود را در تالار هندبال فدراسیون و از روز 19 آذر و تا 23 همین‌ ماه ادامه خواهد یافت.

در ادامه گزارش آمده است، برای این اردو 21 بازیکن که شامل: سعید رمضانی، علیرضا کاظمی، کامیار طاهری، احسان جمشیدیان، مهدی خدارحمی و پویا رئوفی همگی از اصفهان، جواد کاظمی چاشتری از چهارمحال و بختیاری، مجتبی محمود آبادی، مجتبی فیروزبخت و ابوالفضل افضل‌نیا از خراسان رضوی، یاسین کبیریان از فارس، امین یوسفی از هرمزگان، امین یوسفی‌نژاد مازندران، بهنام گلابی از مرکزی، پویا نوروزی‌نژاده قره‌لو از تهران، رضا قاسمیان از همدان، شایان عابدی از مرکزی، علی بیگلری از خوزستان، سعيد شاه‌ویسی از کردستان، شهاب صادق‌زاده از آذربایجان شرقی و محمود سیرآبادی از خراسان رضوی دعوت شده‌اند.

درادامه گزارش آمده است، "خسرو نصیری "سرپرست تیم، "عزت‌الله رزمگر" سرمربی، "محسن طاهری" مربی، "فرید علیمرادی کرمان" مربی گلرها، "احسان قدمی" مدیر تدارکات و "عبدالحمید اهوازیان" پزشک تیم به عنوان کادر فنی همکاری دارند.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود، میزبانی کشورمان برای این رقابت‌ها بهترین فرصت برای معرفی این رشته پرطرفدار می‌باشد و اینکه چه پیشرفت‌هایی در این زمینه داشته ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار