دور جدید بازدید میدانی از محلات 20 گانه با تصویب 44 طرح عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی در محله خاک سفید آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علیرضا جاوید - شهردار منطقه چهار در این بازدید 4 ساعته که با حضور قائم مقام، معاونان فرهنگی و اجتماعی، امور شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، شهردار ناحیه 6، دبیر و اعضای هیئت رییسه شورایاری ها و دبیر و اعضای شورایاری محله خاک سفید برگزار شد، از تصویب 44 طرح عمران شهری در این محله نسبتاً محروم خبر داد و گفت: در دور جدید بازیدهای میدانی، توسعه اجتماعی محلات محور فعالیت ها خواهد بود. 

جاوید در ادامه افزود: مدیریت شهری تنها با رویکرد محله ای و فراهم کردن بستر مطلوب برای مشارکت همگان موفق و کارآمد خواهد بود و به لطف الهی در حال حاضر این رویکرد در شهرداری تهران وجود دارد و با اولویت توسعه اجتماعی محلات در دستور کار قرار دارد. 

وی افزود : بازدید میدانی از محلات با نظارت دقیق شورایاران، فرصتی را فراروی مدیریت شهری منطقه قرار می دهد تا با مشکلات و مطالبات ریز و درشت شهروندان که بعضاً در گذشته به آن ها توجه چندانی نشده است از نزدیک آشنا شویم. 

شهردار منطقه چهار، بازدید میدانی از سطح محلات را از برنامه های ثابت و هفتگی منطقه عنوان کرد و گفت: بازدید میدانی از محلات روزهای شنبه هر هفته با حضور اعضای شورایاری و شهروندان در سطح محلات انجام می شود و روزهای یکشنبه نیز دیدار با نخبگان، اندیشمندان، هیئت امنای محلی به همراه بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با نمازگزاران در مساجد، از دیگر برنامه های چهارگانه دور جدید است. 

شایان ذکر است در بازدید 4 ساعته از محله خاک سفید 44 مصوبه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی به تصویب رسید و در دستور کار معاونت ها شهرداری ناحیه 6 منطقه 4 قرار گرفت .
انتهای پیام/
 

برچسب ها: طرح ، عمران ، شهری ، خاک ، سفید ، تصویب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار