جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در مورد حاشیه های بوجود آمده در بازی دو تیم کاله و متین در چارچوب بازی معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در مورد حاشیه های بوجود آمده در بازی دو تیم کاله و متین در چارچوب بازی معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال برگزار شد.

این جلسه از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز دوشنبه با حضور محمود افشار دوست دبیر کل فدراسیون، دکتر علی فرخی و مهین انصاری رئیس و دبیر کمیته انضباطی، منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران، سعید درخشنده ناظر مسابقه و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان آغاز شد و حدود چهار ساعت به طول انجامید.

در ابتدا پس از قرائت گزارش ناظر مسابقه و ارائه توضیحات، طرفین در خصوص مسائل به وجود آمده صحبت کردند و سپس کمیته انضباطی پس از بررسی موضوع و اتفاقات و دفاعیات طرفین رای خود را به شرح زیر اعلام کرد:
 
تیم کاله مازندران در سه بازی خانگی بدون همراهی تماشاگران به میدان خواهد رفت. همچنین این باشگاه به مبلغ 10 میلیون تومان جریمه محکوم شد.

دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال بین تیم های والیبال کاله مازندران و متین ورامین یکشنبه دهم آذرماه در آمل برگزار شد که با حاشیه های نامناسبی همراه بود.

لازم به ذکر است کاله در هفته ششم لیگ برتر یک جلسه از محرومیت خود را پشت سر گذاشت.
 
**محکومیت بلافاصله آلومینیوم توسط کمیته انضباطی

در جلسه امروز (دوشنبه 18 آذر) کمیته انضباطی فدراسیون والیبال که با حضور محمود افشار دوست دبیر کل فدراسیون، علی فرخی و مهین انصاری رئیس و دبیر کمیته انضباطی، منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس به علت ورود تماشاگرانش به داخل محوطه زمین مسابقه در بازی دیروز مقابل مقابل پیکان از همراهی تماشاگران در یک بازی خانگی محروم شد.
 
**تیم تماشاگرنماها بازنده می‌شود/ آخرین اخطار سازمان لیگ به باشگاه‌ها

در ادامه اين جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، با توجه به مسائل به وجود آمده در چند مسابقه گذشته، مقرر شد سازمان لیگ با ارسال بخشنامه‌ای به باشگاه‌ها و ابلاغ به ناظرین مسابقه اعلام کند، از این منبع در صورت توهین تماشاگرنماها به تیمی در مسابقه‌ای، بازی بلافاصله متوقف شود و باخت فنی ( سه بر صفر با امتیازات 25 بر صفر) برای تیم دیگر (تیم تماشاگر خاطی) منظور گردد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار