معاون اول قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه در برخورد با اخلالگران امنیت اقتصادی مصصم بوده و برخورد به موقع خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل ؛حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود:تلاش جدی برای رفع اطاله دادرسی در دستگاه قضایی صورت گرفته و این سازمان تلاش می کند با کاهش زمان رسیدگی پرونده ها و برخورد به موقع به هنگام، مشکلات دورن سازمانی دخیل در اطاله دادرسی را کاهش دهد.

وی افزود: در ایجاد مشکل اطاله دادرسی علاوه بر مشکلات درون سازمانی عوامل برون سازمانی نیز دخیل هستند که رفع این عوامل در حل این مشکل کارساز خواهد بود.

معاون اول قوه قضاییه در خصوص پرونده های مفاسد اقتصادی، اجتماعی، هم اظهار کرد: این پرونده ها بویژه برخی پرونده های مفاسد اجتماعی و شرارت ها مردم را نگران کرده که دستگاه قضایی مصمم است در برخورد با چنین پرونده هایی برخورد به هنگام داشته باشد تا امنیت جامعه را روز به روز ارتقا ببخشد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: باید مراقب بود چراکه افراد متخلف و بویژه مفسدان اقتصادی به فکر رخنه در بخش هایی از یک سازمان هستند که بخش نظارتی و کنترلی را برعهده دارد تا از این طریق زنگ خطر سازمان را از کار انداخته و سازمان را ناکارآمد کنند.

وی خاطر نشان کرد: هیچ مسئولی نمی تواند با این بهانه که من به شخص مورد نظر اعتماد کامل داشتم از کنترل و نظارت غفلت کند و مسئولیت نظارت را از خود سلب کند، بلکه باید در عین اعتماد نظارت کامل داشته باشیم تا شاهد قانون گریزی و تخلف ها نباشیم.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: اطلاع رسانی که نسبت به برخی از پرونده ها نشان می دهد که قوه قضاییه در برخورد با اخلالگران امنیت اقتصادی مصصم بوده و برخورد به موقع و به هنگام خواهد داشت./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، برخورد ، با ، امنیت ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.