رئیس اداره مسیل ها و قنوات منطقه 9 از لایروبی حوضچه ها و کانال های سطح محدوده خبر داد.

علیپور رئیس اداره مسیل ها و قنوات منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: به  طور تقیریبی 30 هزار متر طول کانال های سطحی در سطح منطقه است که ماهانه در حدود 15 هزار متر بازدید و لایروبی صورت گرفته است.
 
 وی ادامه داد:  پیش از فصل از بارندگی در ابتدای فصل پاییز اقدام به لایروبی  کانال ها و حوضچه ها می شود و در حدود 40 الی 45 هزار متر طول لایروبی انجام شده است.
 
وی ادامه داد: این اقدام توسط یک پیمانکار و 10 نفر کارگر به صورت روزانه و طی زمان بندی  خاص در  رودخانه ها مورد بازبینی و لایروبی انجام می شود.
 
 همچنین یک دستگاه تله زباله گیر مکانیزه  در جنوب غربی میدان آزادی و روبروی خیابان معراج مستقر است که به صورت اتوماتیک ظروف یک بار مصرف و ضایعات را از داخل کانال ها جمع آوری و به مخزن انتقال می دهد.
 
علیپور در خصوص حلقه چاه های  جذبی خاطر نشان کرد: در سطح محدود منطقه 9، 25 چاه  جذبی داریم که پیش از فصل بارش و براساس نیاز 5 حلقه چاه جذبی آن مورد بازبینی قرار گرفته است تا امکان جمع آوری سطحی به  سهولت انجام  گیرد و با پاکیزه نگه داشتن از سوی شهروندان گام موثری در جهت پاکیزه نگه داشتن محیط شهری برداریم.
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار