مدیر بازاریابی شرکت اینفوتک با بيان اينكه پرداخت 770 بر مبناي تكنولوژي USSD است كه عملا نوعي پرداخت موبايلي است تاكيد كرد: با بكارگيري اين سرويس متقاضيان از طريق تلفن همراه و بدون هزينه تماس مي‌توانند در هر ساعت از شبانه روز و بدون هيچ محدوديتي از خدمات سيستم بانكي استفاده كرده و خدمات مختلف بانكي را دريافت كنند.

امیر حسام حسنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه  پيش از اين سرویس مبنا کارت آریا با کد #770* رونمايي شده بود خاطرنشان كرد: با توجه به قابليت هاي مختلف اين سرويس تصميم گرفتيم  كه  از سرويس هاي جديد آن به عنوان آپشن‌هاي  جديد در الكامپ  رونمايي كنيم و خوشحاليم كه تمامي بسترهاي لازم را براي اين كار در مجموعه خودمان داريم.
 
وی افزود: این فناوری این امکان را به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب می‌دهد که بدون نیاز به بسترهای اینترنت و پیامک بتوانند خدمات پرداخت را انجام دهند و علاوه بر آن به خدمات استعلام موجودی، خرید شارژ و پرداخت قبوض خدماتی نیز دسترسی داشته باشند.
 
وي با بيان اينكه با ارائه‎ی این سرویس، امکان پرداخت الکترونیکی از طریق تلفن همراه و با هدف کاهش هزینه‌ها و حذف پول نقد فراهم شده اظهار كرد: سرويس ويژه‌اي كه ما ارائه مي دهيم خدمات پذيرندگي  است كه اين سرويس باعث مي‌شود در هزينه ها صرفه جويي شده و از نظرزماني نيز به صرفه باشد.

مدیر بازاریابی شرکت اینفوتک  در ادامه تصريح كرد: همچنين با استفاده از اين سرويس محدوديت‌هاي  موجود در سرويس‌هاي مشابه  شامل  درگاههايي مثل پز،  اينترنت و يا  ATM كه متقاضي نيازمند جابجايي فيزيكي است وجود نخواهد داشت.
 
 
وي با بيان اينكه  از اپراتورها و تمام كساني كه در اين زمينه با ما همكاري كردند تشكر مي‌كنيم گفت: اميدوارم همانطور كه بانك ها با ما تعامل كردند اين همكاري گسترده تر شده به نوعي كه بتوانيم سرويس هاي بهتر و بيشتري را به مردم ارائه دهيم.
حسني با بيان اينكه  بستر اين سرويس  ویژگی های منحصر به فردی دارد و با بهینه بودن سرویس به نسبت سایر رقبا، پوشش معایب شیوه های پیشین و تنوع در خدمات قابل ارائه، به دنبال عرضه خدمات پرداخت الکترونیک برروی تلفن همراه هستیم بيان كرد: در حال حاضر این سرویس در 10 بانک کشور ارائه می شود و  مزیت سرویس ارایه شده از سوی اینفوتک امنیت فنی در نظر گرفته شده در آن است.
 
وي افزود: ارایه این سرویس به مشتریان تماما رایگان بوده و کاربران بابت آن هزینه ای را پرداخت نمی کنند.
 
همچنين الهام حیدریان مسئول روابط عمومي اينفوتك با بيان اينكه خوشحاليم كه در الكامپ يك سرويس با بستر امن و در دسترس به مردم معرفي مي كنيم گفت: اميدواريم  همه ارائه دهندگان سيم كارت  به خانواده پرداخت 770 بپيوندند تا  بتوانيم تا حد امكان سرويس‌هاي بهتر و به روزتري به مشتريان و مخاطبان ارائه دهيم.

وي افزود: امسال حضورمان در الكامپ بسيار موفق بود و مخاطبان زيادي داشتيم و تلاش كرديم بتوانيم سرويس بهتري به مشتريان ارائه كنيم تا در نهايت رضايت آن ها را جلب كنيم.
 
گفتني است؛  این شرکت که این سرویس را راه‌اندازی  كرده كه این خدمات با استفاده از بستر پرداخت شرکت مبنا کارت آریا ارائه می‌شود و این شرکت با اخذ مجوز تامین خدمات پرداخت PSP از بانک مرکزی و شاپرک در زمینه تامین، پشتیبانی و بازاریابی پایانه‌‌‌های فروش فعالیت می‌کند؛  سرویس پرداخت 770 با توانمندی بومی مبتنی بر USSD بر بستر موبایل برای جامعه کاربران پرداخت الکترونیک کشور طراحی شده است.
 
شركت اینفوتک با یک دهه فعالیت در زمینه ارایه خدمات پرداخت و بانکداری الکترونیک با توجه به نیازمندی مشتریانش شیوه نوین فناوری را در عرصه خدمات الکترونیک عرضه کرده است.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: خدمات ، بانکی ، اینفوتک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار