سخنگوی دولت گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم هنوز در دولت بحثی درباره حضور در مراسم نلسون ماندلا رهبر پیشین آفریقای جنوبی مطرح نشده است.

محمدباقر نوبخت سخنگوی هیئت دولت در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مراسم تشیع نلسون ماندلا رهبر فقید آفریقای جنوبی گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم هنوز درباره این موضوع در دولت بحثی مطرح نشده و اگر امروز مباحثی درباره آن صورت گرفته باشد، بنده بی‌اطلاع هستم.  
 
وی در پاسخ به سوال دیگری درباره تذکر 53 نفر از نمایندگان مجلس به وزیر امور خارجه کشورمان به دلیل اظهاراتش در امارات اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس در جایگاهی هستند که می‌توانند نسبت به همه مسائل اظهار نظر کنند.
 
نوبخت تصریح کرد: علی‌رغم گرایشات برخی از نمایندگان این حق برای آنها وجود دارد که نسبت به مسائل موجود در کشور اعتراض و پیشنهادات خود را ارائه دهند.  
 
سخنگوی دولت در پایان تصریح کرد: ظریف به دلیل خدمات بزرگی که به کشور داشت و پیگیری سیاست‌های دکتر روحانی در مذاکرات ژنو توانسته است وجهه مقبولی را در بین مردم کسب کند، از این رو هر کس در جایگاه برجسته باشد نگاه‌ها به او بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۰۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
درود برمحمد جوادظریف.
آخرین اخبار