رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پلیس در ظرف 48 ساعت گذشته خسارت سنگینی به قاچاقچیان مواد مخدر تهران وارد کرد که 144 نفر دراین رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در تشریج خبر فوق اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر از آغاز امسال عزم خود را برای پاکسازی 40 نقطه‌آلوده پایتخت جزم کرد و از همان ابتدا بدون هیچگونه کوتاهی و استراحتی فعالیت خود را آغاز نمودند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار داشت:  روز گذشته هم یکی از طرح‌های مبازره با قاچاقچیان و توزیع کنندگان خرده فروش و جمع آوری معتادان بی‌خانمان در سطح شهر تهران به اجرا در آمد و تا حال حاضر ماموران با تلاش 24 ساعته خود موفق شدند 14 قاچاقچی اصلی مواد مخدر و 130 توزیع کننده خرده فروش را دستگیر و از این تعداد حدود 230 کیلو گرم انواع مواد مخدر که عمده آن را تریاک در بر می‌گیرد، کشف و ضبط کنند.

به گفته سرهنگ مطهری در خلال این طرح بیش از 300 معتاد بی‌خانمان نیز از سطح شهر جمع آوری شده و به کمپ شفق جهت درمان و مداوا فرستاده شدند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه به دیگر دستاورد‌های پلیس مبارزه با مواد از ابتدای سال تا کنون اشاره کرده و گفت: ماموران زحمت کش این حوزه با علم بر اینکه مواد مخدر ضررات ریشه‌ای به جامعه وارد می‌کند فعالیت‌های خود را با دل و جان انجام داده و توانستند طی 8 ماه گذشته 48 باند مخوف مواد مخدر را بدون هیچگونه درگیری و خسارتی منهدم و تعداد 118 نفر از اعضای این باند را به مقام معرفی کنند.

سرهنگ مطهری همچنین در گوشه‌ای از صحبت‌های خود از  کشف 12 تن انواع مواد مخدر در 8 ماه گذشته خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق شدند برای اولین بار 90 درصد معتادان بی‌خانمان را از 40 نقطه آلوده تهران جمع آوری کنند و جهت درمان به کمپ‌های مربوطه انتقال دهند.

به گفته این مقام مسئول همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر با گشت‌های هدفمند و حضور در این مناطق این دستاورد بزرگ را تثبیت کرده و مردم را از حیث حضور خرده فروشان و معتادان خطرناک در امان داشته‌ است.

سرهنگ مطهری در پایان از مسئولان تقاضا کرد که با ساماندهی و افزایش ظرفیت‌های کمپ‌های موجود در سطح شهر تهران پلیس مبارزه مواد مخدر در راستای پاکسازی 100 درصدی شهر تهران از وجود معتادان پرخطر و بی‌خانمان یاری دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آفاق فتاحی
۲۱:۲۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
با سلام و وقت بخیر.نظر من در باره ریشه کن شدن اعتیاد در کشور مبارزه با معتاد بهتر جواب میده.مانند کشور ژاپن هر چی معتاد داشت ریخت دریا.اگر معتادی نباشد جنس بخرد،دیگر نه موادی هست نه قاچاق فروشی.چون خانواده ها در کنار معتادان در حال سوختن و نابود شدن هستند ولی یک قاچاق فروش از طرف خانواده اش هم حمایت و تشویق می شود و کارش را رونق میدهد اگر هر از چند گاهی معتادان را به دریا می ریختید بقیه حساب کار خودشان را می کردندچون معتاد موجودی ترسویی.لطفا پاسخ دهید با نظرمان که اکثر مردم همین نظر را دارندموافقید.ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
این معتادین باید به یک جزیره فرستاده شوند تایا ترک کنند یاهمهن جا بمیرن حیف نباشد از اینهمه نیرو که صرف اینها میشود
آخرین اخبار