رئیس آموزش و پرورش عسلویه از شناسایی 704 بی‌سواد در عسلویه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، اسماعیل احمدی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و روز به روز اهمیت این نهاد بیشتر و برجسته‌تر می‌شود.

وی افزود: افزایش امکانات و تجهیزات آموزش و پرورش یک امر مهم است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: کیفیت‌بخشی به آموزش و برگزاری کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه باید در دستور کار قرار گیرد و در این راستا باید اعتبارات تامین شود.

احمدی از تقدیر از 800 دانش‌آموز برتر عسلویه خبر داد و تصریح کرد: دانش‌آموزان برتر در حوزه‌های علمی، فرهنگی، هنری و  ورزشی تقدیر می‌شوند که 70 میلیون ریال اعتبار برای آن اختصاص داده‌ایم و مابقی را از جایی دیگر تأمین خواهیم کرد.

وی از شناسایی 704 بی‌سواد در عسلویه خبر داد و گفت: ریشه‌کنی بی‌سوادی در دستور کار قرار دارد که 704 نفر را در این منطقه شناسایی کرده‌ایم و عده‌ای دیگر که از دسترس ما خارج است توسط مراکز بهداشت و شوراها شناسایی خواهیم کرد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه یادآور شد: برای کلاس‌های تقویتی باید برنامه‌ریزی شود و مقرر شده هزینه برگزاری هر جلسه 90 دقیقه‌ای کلاس‌های کنکور و تقویتی 60 هزار تومان باشد.

احمدی تاکید کرد: مقرر شده که محل تأمین هزینه کلاس‌های تقویتی و کنکور 40 درصد اولیا و 60 درصد آموزش و پرورش در نظر گرفته شود و تقدیر از دانش‌آموزان برتر نیز بر عهده شوراها و شهرداری‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: عسلویه ، بی سواد ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.