دبیر علمی اولین کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی گفت:365مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که 130مقاله آن پذیرفته شد .

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،دبیر علمی اولین کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی درآستانه برگزاری این کنفرانس در دانشگاه شاهرود گفت :از 130مقاله پذیرفته شده61مقاله به صورت سخنرانی و 69 عنوان آن به صورت پوستر در اولین کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی ارایه خواهد شد.
ابوالقاسم کامکار روحانی تاکید کرد: این مقالات به وسیله داوران و متخصصان این رشته بررسی و تایید شده و کار داوری برای هر مقاله توسط دو تا چهار نفر متخصص انجام شده است. کامکار روحانی افزود: در این کنفرانس ملی پنج مقاله سخنرانی و پنج مقاله پوستر برگزیده ومورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
 دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی نیز گفت: 450نفر از دانشگاهیان و متخصصین این امر از سراسر کشور در این کنفرانس علمی در دانشگاه شاهرود حضور خواهندداشت.
 ˈعلیرضا عرب امیریˈ افزود: با توجه به قدمت 40ساله دانشگاه شاهرود که نخستین فعالیت خود را با عنوان مدرسه عالی معدن در این شهرستان آغاز کرده است و با بیش از دوسال تلاش همکاران این دانشگاه این کنفرانس ملی در شاهرود برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد:این کنفرانس با هدف تبین دستاوردهای اکتشاف وآشنایی بیشتر در زمینه های اکتشاف منابع و مواد معدنی،اکتشاف مواد و منابع هیدروکربوری،اکتشاف منابع آب و اکتشاف منابع زمین گرمایی در مدت دو روز در دانشگاه شاهرود برگزار خواهد شد. وی تصریح کرد:با توجه به پتانسیل علمی و تحقیقاتی دانشکده معدن نفت و ژئوفیزیک دانشگاه شاهرود نخستین کنفرانس ملی به صورت مستقل در کشور با موارد چهارگانه فوق در دانشگاه شاهرود برگزار می شود.
 وی با بیان اینکه در حاشیه و همزمان با برگزاری این کنفرانس ملی دو برنامه اجرا خواهد شد ،گفت:چهارمین آیین تجلیل از پیشکسوت مهندسی معدن کشور دکترˈمحمود احمد زاده هرویˈنخستین وزیر صنایع و معادن در جمهوری اسلامی و استاد بازنشسته دانشکده فنی دانشگاه تهران با حضور مسوولان کشوری برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی گفت: نمایشگاهی با 24 غرفه از آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی شرکتها و موسسات سراسر کشور در زمینه اکتشاف منابع زیرزمینی معدنی و فروش سنگ های قیمتی و تزئینی برگزار خواهد شد .
اولین کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی 19و 20 آذر ماه جاری در دانشگاه شاهرود برگزار خواهد شد /س 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.