در بيانيه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران آمده است: مطالبه امروز بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، «رفع حصر سران اصلاح‌طلب» است؛ رفع حصری متفاوت با مطالبات مشتی فتنه‌گر که برای براندازی انقلاب اسلامی هم قسم شده‌اند و برای به زیر کشیدن دستاوردهای مردم از هیچ جنایتی فرو گذار نیستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو  بیانیه ای صادر کرد.  
 
متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«العدلُ اساسُ المُلک» مولا علی علیه السلام
 
جنبش دانشجویی مسلمان ایران در پرونده ۶۰ ساله خود بارها اثبات نموده که در مقابل هرگونه دیکتاتوری و قلدرمآبی، محکم ایستاده و همیشه منادی حق طلبی، دفاع از مظلومین و عدالتخواهی بوده است.
 
جنبشی که با ایستادن در مقابل امپریالیسم خونخوار آمریکا متولد شد و با نثار خون در روزهای سرنوشت ساز انقلاب، تداومی سرافرازانه یافت.
 
اما امروز و در سالگرد شهادت سه آذر عاشورایی، طلایه‌داران جنبش دانشجویی با مرور اتفاقات چهار سال گذشته و با ورق زدن برگ‌های خاطرات پرفراز و نشیب این مدت، مطالبه‌ای دارد از جنس عدل و انصاف. 
 
مطالبه امروز بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، «رفع حصر سران اصلاح‌طلب» است؛ رفع حصری متفاوت با مطالبات مشتی فتنه‌گر که برای براندازی انقلاب اسلامی هم قسم شده‌اند و برای به زیر کشیدن دستاوردهای مردم از هیچ جنایتی فرو گذار نیستند.
 
این تشکل دانشجویی، خواستار تحقق مطالبه چهار ساله مردم متدین ایران اسلامی، یعنی محاکمه علنی سران فتنه آمریکایی – اسرائیلی در دادگاه صالحه جمهوری اسلامی است.
 
مطابق با مواد ۶۹۷، ۴۹۸، ۵۰۰، ۵۱۲، ۶۱۰، ۶۱۸، ۶۱۹، ۶۷۵، ۶۷۶، ۶۷۷، ۶۸۳، ۶۸۷، ۶۸۹، ۶۹۷، ۶۹۸، و بند سه ماده ۴۳ قانون مجازات اسلامی، این تشکل به نمایندگی از نخبگان دانشگاهی و براساس اصول شرع مبین اسلام، خواستار اعمال اشد مجازات برای سران متهم در پرونده فتنه یعنی میرحسین موسوی، مهدی کروبی از محضر داد گاه عدل انقلاب اسلامی است.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بر اساس رسالت انقلابی خود در سال ۸۹، کیفرخواستی حقوقی تنظیم و جهت سهولت در روند کار، به پیشگاه ملت و دستگاه قضا تسلیم نمود. اما تاکنون و پس از گذشت سه سال از اتفاقات تلخ آن دوران، هنوز چشم انتظار رسیدگی به این پرونده مهم و پرچالش است. و امید دارد این بار پس از رقم خوردن حماسه سیاسی مردم و برطرف شدن کامل غبار فتنه، شاهد تحقق اراده ملت و پایان یافتن این انتظار باشیم. إن شاء الله
 
والسلام علی من اتبع الهدی
 
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
 
۱۶ آذر ۱۳۹۲

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
میثاق
۱۴:۵۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
کارتون درسته.دمتون گرم
آخرین اخبار