کارشناس مذهبی کشورمان گفت: امامت نعمتی بزرگ برای شیعیان تلقی می شود و باید برای بهره مندی از این نعمت ارزشمند الهی هزاران بار نماز و سجده شکر در پیشگاه مقدس خداوند متعال به جا آورد .

حجت الاسلام والمسلمین طائری پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:امامت نعمتی بزرگ برای شیعیان تلقی می شود و باید برای بهره مندی از این نعمت ارزشمند الهی هزاران بار نماز و سجده شکر در پیشگاه مقدس خداوند متعال به جا آورد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین (ع) در زمان حیات خود برای مسلمانان چراغ هدایت و راه گشا برای شناسایی مسیر درست بودند و از امتیاز شفاعت امامان معصوم (ع) در روزقیامت برخوردار خواهیم بود.

کارشناس مذهبی کشورمان با اشاره به خصوصیت امام محمد باقر (ع)اضافه کرد :باقرالعلوم به معنای شکافنده علم هاست و امام محمد باقر (ع) دریای علم از همه لحاظ به ویزه اصول و فقه بودند ایشان درسفارش به شیعیان فرمودند "می توان در همین دنیا به کمال رسید و در قیامت پاداش گرفت".

حجت الاسلام والمسلمین طائری پوردر مورد پنج فت سفارش شده از سوی امام محد باقر (ع) به شیعیان بیان کرد : امام محمد باقر(ع) شیعیان را به پنج صفت "اگر مورد ظلم واقع شدی ستم نکن "و"اگر به توخیانت کردند خیانت نکن" و "اگر توراتکذیب کردند خشمگین نشو"و"نباید در برابر ظلم سر تعظیم فرود آوردوباید حق را گرفت "و اگر مدحت کردند خوشحال نشو"و "اگر نکوهشت کردند بی تابی نکن" سفارش کردند .

این کارشناس مذهبی با تاکید بر ولادت با سعادت امام موسی کاظم (ع) اظهارداشت :ولادت با سعادت امام موسی کاظم (ع) را با توجه به حضور در ماه صفر باید درمساجد پرشورهمانند گذشته برگزار کرد ./س


برچسب ها: امامت ، شیعیان ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.