استاندار تهران در انتخابات اعضای شورای اسلامی استان تهران با اشاره به انقلاب اسلامی و برگزاری رفراندوم در سال 58 انتخاب مردم را یکی از رمزهای موفقیت جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، انتخابات اعضای شورای اسلامی استان تهران در ساختمان استانداری استان تهران برگزار شد که در این نشست سید حسین هاشمی با اشاره به انقلاب اسلامی و برگزاری رفراندوم در سال 58 دو انتخاب مردم را یکی از رمز موفقیت جمهور ی اسلامی دانست و افزود: طرح تحریم‌ها نتوانسته است این نهضت اسلامی را از پای درآورد آن هم به این دلیل که اگر بحرانی در یکی از کشورهای صنعتی بروز کند بدون شک آن کشور با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهد شد اما حضور مردم در کشور ما نشان داد که این نظام با وجود مردم عجین شده است .

استاندار با خطاب به شورای شهر گفت: شما باید در مقابل مردم و مسئولین پاسخگو باشید.

وی خاطرنشان کرد: در شوراها باید نسبت به اعضا و وظایف آنها به گفتگو پرداخت آن هم به این دلیل که باید وحدت در میان اعضا حاکم شود و وقتی اعضا به وحدت برسند بدون شک بیشتر و بهتراز قبل به فعالیت می‌پردازند .

استاندار تهران افزود: فرمانداران موظف به رسیدگی بر اعمال شوراها هستند و مصوبات بنابر قانون باید اعمال شود و در هیچ جایی نیابد فرمانداران تحت فشار قرا گیرند تا یک مصوبه غیر قانونی را تأیید کنند .

هاشمی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی انتخاب می‌شوند تا بتواند فعالیت‌های استان را بهتر از گذشته به انجام برسانندگفت: افراد باید پدیده‌هایی از جمله معماری اسلامی را بیش از پیش جزو فعالیت‌های خود قرار دهند اما متأسفانه ما در این رابطه فقط صحبت می کنیم و عملی در این رابطه رخ نداده است .

استاندار تهران ساخت وسازهای غیر مجاز را یکی از کاستی‌های استان دانست . خاطر نشان کرد: اگر خدای ناکرده یک اتفاقی در تهران رخ دهد با ساختمانهای بلند چه باید کرد؟

هاشمی با بیان  اینکه استان تهران  باید هویت پیدا کند به نشست‌هایی که با قالیباف شهر دار تهران داشت اشاره کرد و  گفت: باید حریم شهرها جدی گرفته شود و با برگزاری نشست‌هایی بین شورای اسلامی شهر تهران شهردار و استاندار تهران در فعالیتها هماهنگی‌های لازم اعمال شود و هر کس راه خود را نرود./

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، مصوبات ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار