اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان شهر تهران با هدف احیای شعر و ادبیات انقلاب اسلامی، دوره آموزشی سالانه شاعران جوان را برگزار می‎کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روابط‌عمومی و امور بین‎الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان، اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان شهر تهران فراخوان عضویت در دوره آموزشی سالانه شاعران جوان «آفتاب‎گردان‎ها» را منتشر کرد.
 
این اتحادیه با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری «شهرستان ادب»، دوره آموزشی سالانه شاعران جوان «آفتاب‎گردان‎ها» را با هدف احیای شعر و ادبیات انقلاب اسلامی و نیز شناسایی دانش‎آموزان مستعد و شاعر برگزار می‎کند.
 
شرکت در اردوهای چند روزه آموزشی با حضور شاعران مطرح کشور، مشاوره و نقد شعر توسط اساتید به‌صورت تلفنی و حضوری در طول سال، نقد مکتوب شعر اعضا در طول سال توسط منتقدان و شاعران سرشناس، ارائه سیر مطالعاتی و اهدای بیش از 20 عنوان کتاب شاخص در طول سال و زمینه‌سازی آشنایی و ارتباط با شاعران مطرح امروز و معرفی به محافل ممتاز ادبی از مزایای عضویت در این دوره است.
 
دانش‎آموزان انجمنی تهران می‎توانند با ارسال حداقل 5 شعر (بدون محدودیت در قالب و موضوع) و توضیح سابقۀ آشنایی با شعر و فعالیت ادبی در یک پاراگراف در این فراخوان شرکت کنند؛ آن دسته از شرکت‌کنندگان فراخوان که آثارشان در مرحلۀ داوری برگزیده شود به عضویت این دوره در می‌آیند.
 
دانش‌آموزان علاقه‎مند می‎‎توانند آثار خود را تا 15 دی 1392 به مسئول انجمن اسلامی دبیرستان خود تحویل داده یا آن را به آدرس تهران، بزرگراه رسالت، نبش خ شهید هدایتی(کرمان شمالی)، پلاک 340، اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان شهر تهران، کد پستی 1675659611 ارسال کرده یا به نشانی اینترنتی aftabgardanha@chmail.ir  ارسال کنند.

برچسب ها: ادبیات ، آموزش ، سالانه ، شاعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار