مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هفته‌ها است که نتایج خوبی کسب نکرده‌‍ایم اما در بازی با صبا سعی مي‌کنيم علاوه بر ارائه یک بازی خوب، هر سه امتیاز این ديدار را کسب کنیم.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  در مورد بازی با صبای قم اظهار داشت: تیم فولاد چند هفته‌ای است که نتایج خوبی کسب نکرده به خصوص در نیم فصل دوم در بازی با سپاهان و فجر بازی خوبی ارائه نکردیم، موقعیت‌های فراوانی بدست آوردیم اما از موقعيت‌هاي خود به نحو احسنت استفاده نکردیم. بازیکنان تیم تلاش خواهند کرد در این بازی علاوه بر ارائه‌ی بازی خوب بعد از هفته‌ها ناکامی، سه امتیاز را هم کسب کنیم.

مربی تيم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه بیان داشت: صبا تیم خوبی است اما در چند هفته‌ی اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و کادر خود را هم تغییر داده است بنابراین صبا هم برای برد به میدان خواهد آمد، به همین جهت فولاد خوزستان تلاش خواهد کرد با برنامه‌ریزی درست این بازی را با برد پشت سربگذارد.

سعداوی افزود: تمام بازیکنان تیم از لحاظ آمادگی جسمانی در وضعیت خوبی به سرمی‌برند، در نیم فصل دوم هم بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم که آنها نیاز به گذشت زمان دارند تا با هم هماهنگ شوند.

وي در مورد برگزار شدن بازی فولاد- صبا بدون تماشاگر چنین گفت: امروز از حکم کمیته‌ی انضباطی اطلاع پیدا کرده‌ام با تمام احترامی که برای کمیته‌ی انضباطی قائلم باید بگویم در روز بازی با سپاهان هیچ مشکلی پیش نیامد نه درگیری در زمین ایجاد شد و نه توهینی از تماشاچیان شنیده شد. تنها اتفاق بطري بود که توسط یک نوجوان 10-12 ساله به طرف داور پرتاب شد و به داور اصابت کرد.

سعداوی در ادامه اظهار داشت: یک اشتباه بچه‌گانه نباید باعث محرومیت یک تیم پرطرفدار شود. آیا تا به حال تمام احکام انضباطی ضمانت اجرایی داشته؟ هفت سال است که از باشگاه پرسپولیسطلب دارم و احکام مربوط به این پرونده صادر شده اما اجرا نشده است و از طرف این باشگاه با تمام وقاحت تهدید به شکایت در دادگاه شده‌ام.

انتهای پیام/



برچسب ها: فصل ، بازیکنان ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار