مدیر اداره سلامت ساماندهی شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح جلوگیری از توزیع مواد دخانی در این منطقه خبر داد.

 
علیزاده در ‌گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح جلوگیری از توزیع مواد دخانی در محلات منطقه 18 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقاء سلامت شهروندان و رفاه حال آنها و پیشگیری از مصرف دخانیات در محلات منطقه 18 در دست اجرا است.  
 
علیزاده با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ‌ های اجرایی اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 با بازدید از کیو‌سک های مطبوعاتی محلات منطقه اقدام به پیشگیری از توزیع مواد دخانی در این اماکن خواهند کرد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی اداره ساماندهی منطقه 18 گفت: نظارت بر عموم توزیع مواد دخانی در کیو‌سک های مطبوعاتی در محلات 16 گانه منطقه 18 و شستشوی کیو‌سک های مطبوعاتی در سطح منطقه از اقدامات اجرایی اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 است.  
 
علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: بازبینی 56 پرونده دارای رای تمهیدات، توزیع 8 مورد اخطار‌یه به ‌متصدیان کارگاههای مزاحم و آلاینده، توزیع 10 مورد اخطار میان متصد‌یان کارگاه های فاقد ایمنی از سازمان آتش نشانی تهران، پلمپ‌ 5 واحد صنفی آلاینده در زمینه آهنگری،‌ نقاشی، تجاری و ‌صا‌فکاری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.  
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار