اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از احتمال بارش برف و باران در 24 ساعت آینده خبرداد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، وضعیت هوای مشهد در 24 ساعت آینده
صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی گاهی با وزش باد ، در بعدازظهر به تدریج افزایش ابر و در شب با احتمال بارش پراکنده برف و باران پیش بینی شده و همچنین حداقل و حداکثر دمای مشهد در 24ساعت آینده 3 و 15 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: آخرین نقشه ها ومدل های هواشناسی نشان دهنده خروج سامانه ناپایدار از مرزهای شرقی کشور می باشد. اما وجود رطوبت ناشی از بارشهای اخیر طی امروز و فردا در نواحی کوهستانی احتمال بارشهای خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست. و از اواخر وقت فردا(دوشنبه) مجددا سامانه ناپایدار دیگری استان خراسان رضوی را تحت تاثیرخود قرار خواهد داد که پیش بینی می شود بیشتر بارشها در روز سه شنبه و بشکل باران و برف در سطح استان رخ دهد . همچنین در سه روز آینده پدیده قابل ذکر دیگر در سطح استان مه خواهد بود که در نقاط کوهستانی و سردسیر از غلظت بیشتری برخوردار می باشد .و نیزدر شهر های بزرگ و صنعتی افزایش آلاینده های جوی وجود دارد.

همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده است: وضعیت هوا درنواحی شمالی و مرکزی استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط با مه رقیق گاهی با وزش باد ، در بعدازظهر بتدریج افزایش ابر و در شب در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده برف و باران پیش بینی شده است.در نواحی جنوبی نیز وضعیت هوا صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط با مه رقیق صبحگاهی گاهی با وزش باد، در بعدازظهر بتدریج افزایش ابر و در شب در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی شده است./س

برچسب ها: بارش ، احتمالی ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.