رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در مجلس گفت:جک استراو اخیرا مواضع خوبی را نسبت به ایران و برعلیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عباسعلی منصوری آرانی با اشاره به انتشار خبر دعوت گروه دوستی مجلس شورای اسلامی از جک استراو اظهار کرد: در تمام پارلمان های دنیا از جمله در مجلس شورای اسلامی ایران گروه های دوستی تشکیل شده که با مجالس کشورهای دیگر ارتباط برقرار می کنند.


رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در مجلس افزود: بنده به عنوان رئیس گروه دوستی که با 4 کشور اروپایی بلژیک، سوئیس، یونان و انگلیس بعلاوه دو کشورآفریقایی توگو و زامبیا به عنوان رئیس گروه دوستی با این کشورها هستم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح عملکرد گروه دوستی پارلمان ایران با 4 کشور اروپایی و دو کشور آفریقایی تصریح کرد: تلاش گروه دوستی مجلس جمهوری اسلامی این است که سفرای بلژیک، سوئیس و یونان را به ایران دعوت کند در این راستا ابتدا همتایانم در این کشورها را دعوت کردم.

وی ریاست جک استراو بر گروه دوستی پارلمانی  انگلیس و ایران را علت لت دعوت از استراو عنوان کرد و گفت: تلاش ما بر این است که با دعوت از همتایان خود به ایران ایستادگی و مقاومت مردم و پیشرفت های ما را ببیند و بدانند مردم زبان منطق دارند و آن ها نمی توانند با زبان تهدید و تحقیر ایران را تحت فشار بگذارند.

منصوری آرانی بیان کرد: آن ها باید بیایند و از نزدیک شاهد پیشرفت های ما باشند، بنابراین از ایشان دعوت کردیم تا به ایران بیایند تا پیرامون مسائل مختلف گفت و گو کنیم.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در مجلس نهم درباره بازخوردهای موافق و مخالف از حضور استراو در ایران افزود: جک استراو اخیرا مواضع خوبی را نسبت به ایران و برعلیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده است، نگاه ما باید مثبت باشد و با استدلال قوی که داریم باید اجازه بدهیم آن ها بیایند پیشرفت های ما را ببینند این کار می تواند باعث شود در مجالس و محافل مختلف از جمله پارلمان انگلیس مدافع ایران باشند./س
برچسب ها: قم ، استراو ، رژیم ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.