ستون فقرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه دین است اما متاسفانه در پس رفتار مدیران اجرایی کشور یک نوع خودباختگی و عدم خودباوری وجود دارد که بر برنامه ریزی برای پیشرفت بر اساس الگوی اسلامی و ایرانی تاثیر منفی می گذارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: خودباوری و اعتماد به نفس کلید تحقق سبک زندگی اسلامی است.

امیرحسین قاضی زاده افزود: اسلام هم برای دنیا و هم برای آخرت مردم برنامه دارد و در کنار این دین در کشور ایران، یک تمدن جهانگیر و هنر غنی ایرانی وجود دارد و بکارگیری دین مبین اسلام در بهداشت روانی جامعه یکی از بهترین راهکار های امروز است.

وی تصریح کرد: وجود چنین دین و تمدنی مدل مناسبی برای پیشرفت است و تلفیق چنین تمدنی، سبک زندگی اسلامی را در خانواده ها نهادینه ساخته و جامعه را به سمت بهترین درجات پیشرفت سوق میدهد .

قاضی زاده ادامه داد: تا زمانی که خود باوری و اعتماد به نفس در کشور جاری نشود مشکلات همچنان در جامعه باقی خواهد ماند.

نماینده مردم مشهد در مجلس در خاتمه افزود: رسیدن به جامعه مطلوب و تغییر پارادایم توسط همه اقشار جامعه و همه دستگاه های متولی از ضروریات امروز جامعه است و باید برای نیل به اهداف متعالی نظام که تحقق سبک زندگی اسلامی است به این موسسات اعتماد کرد و به مدد آنها رفت .

برچسب ها: برنامه ، ریزی ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.