نامه اعتراضی انجمن دفاع از قربانیان تروریسم به پارلمان اروپا؛

"مریم رجوی" یک تروریست است/ پارلمان جای تروریست‌ها نیست

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم طی نامه‌ای، ضمن اعتراضات خود نسبت به اقدامات جنایتکارانه گروهک تروریستی منافقین، مریم رجوی را یک تروریست خوانده و اعلام کرده‌اند پارلمان جای تروریست‌ها نیست.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، این پایگاه اطلاع رسانی با ارسال نامه‌ای به پارلمان اروپا به حضور مریم رجوی در یکی از کمیته‌های این پارلمان اعتراض کرده و نسبت به پتانسیل‌های تروریستی گروهک جنایتکار منافقین هشدار داده است.

در این نامه آمده است که " گروهک تروریستی منافقین سابقه ترور 12 هزار شهروند ایرانی، هزاران شهروند عراقی و هفت شهروند آمریکایی را در پرونده خود دارد.

این گروهک هنوز از تمایلات تروریستی‌اش دست نکشیده و بر اساس گزارش نهادهای امنیتی همچون اداره فدرال امنیت آلمان توان و پتانسیل دست زدن به حملات خطرناک تروریستی را دارد.

از طرفی سرکردگان آن هیچ‌گاه از گذشته تروریستی‌شان اظهار ندامت نکرده و اقدامات تروریستی صورت گرفته را از دستاوردهای خود تلقی می‌کنند، آنها حتی کوچکترین تغییری در نمادهای خود که منقش به سلاح است ایجاد نکرده‌اند."

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم که بیشترین اعضاء آن را بازماندگان قربانیان حملات تروریستی گروهک جنایتکار منافقین تشکیل می‌دهند ضمن تاکید بر سابقه تروریستی این گروه، ویژگی فرقه‌ای آن را مورد توجه قرار می‌دهد.

بر این اساس این گروهک تروریستی عمده‌ترین ویژگی فرقه‌ها که عبارتند از کیش شخصیت سرکردگان، ساختار دیکتاتوری و غیر دموکراتیک و انزوای شدید اعضاء را داراست.

این تشکل غیر دولتی می‌افزاید: گروهک تروریستی منافقین در حالی به نقض گسترده حقوق بشری ساکنان لیبرتی ادامه می‌دهد که هیچ نهاد حقوق بشری برای پایان دادن به این وضعیت دخالت نمی‌کند.

عوامل این گروهک جنایتکار به صورت سیستماتیک حدود سه هزار نفر را در یک کمپ به اسارت گرفته و نه تنها از ملاقات این افراد با خانوده‌های خود ممانعت به عمل می‌آورند که اجازه حضور رسانه‌ها در این کمپ را نمی‌دهند.

وضعیت خفقان موجود سبب شده است تا از این افراد در راستای اهداف سرکردگان فرقه سوء‌استفاده شود، واداشتن آنها به اعتصاب غذا یکی از این موارد است."

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم این سوال را مطرح می‌کند که چرا کسانی چون "استوینسون" و "جیم هیگینز" از نمایندگان پارلمان اروپا برای پایان دادن به وضعیت رقت بار حقوق بشری حاکم بر کمپ لیبرتی کاری نمی‌کنند؟ چرا آنها برای تسهیل انتقال این افراد به کشورهای ثالث با دخالت نهادهای حقوق بشری دست روی دست گذاشته اند؟

چرا به سمتی حرکت نمی‌کنند تا شرایط رهایی این افراد از اسارت گروهک تروریستی منافقین و بازگشت‌شان به زندگی عادی فراهم شود؟ 

این انجمن در پایان می‌نویسد: مریم رجوی یک تروریست است و پارلمان جای تروریست‌ها نیست.

برخی پارلمانترها  که همکاری تنگاتنگی با گروهک تروریستی منافقین دارند بهتر است وجه همت خود را مصروف انتقال ساکنان لیبرتی به کشورهای ثالث بکنند و این گونه از قربانی شدن این افراد به وسیله سرکردگان فرقه جلوگیری کنند.

حمایت از عوامل فرقه تروریستی گروهک جنایتکار منافقین تنها به تداوم وضعیت اسفبار ساکنان لیبرتی کمک می‌کند و این نقض صریح حقوق بشر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار