این سامانه که با گرفتن شماره 1890 دراختیار شما خواهد بود، با اطلاعات کاملی از رستوران ها، شرکت های حمل و نقل، خدمات مسافرتی،‌ خدمات منزل، آموزش،‌ درمان و. . . در بخش هوشمند خود به مردم خدمت می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ فکر کنید که با تعدادی از دوستانتان برای خوردن شام بیرون رفته اید و حالا دنبال یک جای مناسب برای دور هم بودن می گردید اما جایی به ذهنتان نمی رسد، یکی از شما تلفنش را بیرون می آورد و فقط با گرفتن چهار شماره، آن هم بدون پرداخت هیچ هزینه های می تواند بهترین و نزدیک ترین گزینه را پیدا  می کند.
 
شاید این ماجرا برایتان کمی تخیلی به نظر برسد اما بد نیست بدانید که عده ای به فکر تحقق بخشیدن به این داستان افتاده اند و با راه اندازی سامانه تلفن گویای هوشمند واقعا کاری کرده اند که دیگر لازم نباشد برای پیدا کردن یک رستوران یا مرکز خرید با تمام دوستان و آشنایانتان تماس بگیرید.  
 
این سامانه که با گرفتن شماره 1890 دراختیار شما خواهد بود، با اطلاعات کاملی از رستوران ها، شرکت های حمل و نقل، خدمات مسافرتی،‌ خدمات منزل، آموزش،‌ درمان و. . . در بخش هوشمند خود به مردم خدمت می کند، البته سایر خدمات و مشاغل هم در قسمت اپراتوری بعد از تماس با 1890 با فشردن دکمه صفر به شهروندان تهرانی معرفی می شوند.  
 
تلفن گویای شهر تهران بر خلاف سایر سامانه هایی که این روزها با دریافت هزینه های بالا از تماس گیرنده، فعالیت می کنند، کاملا رایگان است و ارتباط با این سامانه نه از تلفن و نه تلفن همراه هیچ هزینه ای را به جیب شما تحمیل نمی کنند.
 
بنابر این تمام شهروندان تهران می توانند بدون هیچ واسطه ای با ارائه دهنده های تمام خدمات شهری ارتباط برقرار کرده و با صرف کمترین زمان و انرژی نیازهای شهری خود را برطرف کنند. 

اگر چه سرعت، دقت و آسان شدن ارتباط با اصناف سراسر تهران از مزایای غیر قابل چشم پوشی سامانه هوشمند 1890 است اما استفاده از این سامانه به همین مزایا محدود نمی شود بلکه بسیاری از فروشگاهها، رستوران ها، مراکز خرید و . . . برای کسانی که از این طریق خرید می کنند تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته اند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحيد
۱۸:۱۹ ۱۹ دی ۱۳۹۲
سلام سامانه خوبي ولي يك سال قبل يك سامانه جامع تر و كامل تر به نام سامانه 1566 در تهران راهاندازي شد خيلي راحت تر وبهتره من از اون استفاده مي كنم
آخرین اخبار