رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف یک دستگاه سواری پراید به عنوان سرویس مدرسه با یک دستگاه کامیونت خاور و مجروحیت دو تن از دانش‌ آموزان در این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سردار حسین رحیمی با اعلام خبر تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید به عنوان سرویس مدرسه با یک دستگاه کامیونت خاور اظهار داشت: عصر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری پراید به عنوان سرویس مدرسه با یک دستگاه کامیونت خاور در اتوبان شهید باکری از شمال به جنوب برخورد کرد.  
 
به گفته این مقام ارشد انتظامی در این حادثه 2 تن از دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی مصدوم شدند که در حال حاضر حال  یکی از دانش‌آموزان  وخیم است و در آی سی یو قرار دارد  که تلاش پزشکان برای نجات وی ادامه دارد.  
 
رئیس پلیس راهنمایی رانندگی تهران در ادامه بیان داشت: بر اساس بررسی کارشناسان پلیس راه مشخص شد که راننده سرویس مدرسه به صورت غیر مجاز فعالیت می کرده و هیچگونه مدارک لازم از جمله برگه معاینه فنی، برگه عدم سوء پیشینه و حتی برگه عدم اعتیاد را نیز نداشته است .  
 
وی ادامه داد: همچنین علت این حادثه بی احتیاطی از جانب راننده پراید (سرویس مدرسه ) به علت توجه به جلو اعلام شده است.  
 
سردار رحیمی خاطر نشان کرد: مدرسه به طور خود سرانه و به صورت غیر مجاز این خودرو را به عنوان سرویس مدرسه معرفی کرده و از مسئولین مدارس و اولیا خواست برای در اختیار گرفتن سرویس مدارس حتما مجوزهای لازم را دریافت کنند.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: سرویس ، مدرسه ، تصادف ، معاینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار