نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمان علاوه بر ظرفیت های اقتصادی ، معدنی ، کشاورزی و گردشگری دارای بزرگترین سرمایه ی نیروی انسانی توانمند است که اگر از آن استفاده شود می توان شاهد جهش های بزرگ اقتصادی در پهناورترین استان کشور بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، محمدرضا پورابراهیمی در مراسم معارفه استاندار جدید و قدردانی از استاندار پیشین کرمان گفت: هم اکنون یکی از چالش های استان کرمان ، حوزه اقتصادی و معیشتی مردم است که این توجه بیش از پیش استاندار جدید را می طلبد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فضای کنونی کشور و استان کرمان، مسئولیت استاندار جدید را سنگین تر می کند ، به بیان ویژگی های علیرضا رزم حسینی پرداخت و خاطرنشان کرد: نخستین ویژگی رزم حسینی این است که فرزند کرمان ، از یادگاران دوران پرافتخار دفاع مقدس و مهمتر از همه فرمانده ای مومن ، بسیجی دلاور و طراح بزرگیست که دارای توانمندی اقتصادی است.
وی از تلاش‌های اسماعیل نجار، استاندار پیشین کرمان قدردانی و با بیان اینکه وی در دوران مسئولیتش در کرمان با تواضع و توان تلاش کرده است ، ابراز امیدواری کرد: وی با خاطرات خوبی کرمان را ترک کند/س.


برچسب ها: جهش ، اقتصادی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.