رئیس فدراسیون هاکی پس از ابقا در سمتش از برنامه‌های پیش روی خود گفت: از این پس نیازمند انعکاس اخبار هاکی در رسانه‌ها هستیم.

بهرام شفیع، ريیس فدراسیون هاکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمامی تلاش ما در این 4 سال پیش‌رو رشد هاکی چمنی مانند هاکی سالنی است زیرا ما تا سال 83 تنها یک زمین چمن داشتیم که آن هم طبیعی بود که در چند سال گذشته ما شروع ساخت زمین چمن مصنوعی گچساران کردیم و رد حال حاضر در دست احداث است و افتخاری نماینده فدراسیون نیز کمک کرد تا زمین چمن را در یاسوج و کهکیلویه و بویر بسازیم.

وی در ادامه تصريح كرد: گودرزی در صحبت‌هایش از زمین‌های ناقص صحبت به میان آورد در صورتیکه این‌ها یک بحث سخت افزاری است و کاملاً فنی است.

شفیع در ادامه افزود: ما در گذشته به دلیل نداشتن زمین چمن ناچار شدیم که به هاکی سالنی روی آوریم و در این رشته هم توانستیم کاملاً اوج  بگیریم و جایگاه نسبتاً خوبی را از آن خود کنیم تا جاییکه آلاجیکار به تیم‌های ملی دیگر کشورها گفت اگر می‌خواهید پیشرفت داشته باشید کاری را که تیم ملی هاکی ایران انجام داد را پیگیری کنید و ما پس از حرفه‌ای شدن در هاکی سالنی توانستیم در مسابقات آسیایی هنگ کنگ سوم شویم در صورتی‌که زمان دهخدا در مسابقات آسیایی تیم ملی 80-70 گل دریافت کرده بود.

وی در خصوص امکانات ورزشگاه‌های ساخته شده تصریح کرد: ورزشگاه تبریز کاملاً آماده است و ما تنها مشکل نور در شب داریم که آن نيز به دلیل کمبود امکانات است که در تمامی فدراسیون‌ها دیده می‌شود، ولی ملی‌پوشان ما در ساعت 7 صبح تا 5 عصر به راحتی می‌توانند تمرینات خود را در این زمین انجام دهند.

رييس فدراسيون هاكي در خصوص مسابقات هاکی چمنی آسیایی اینچوان اظهار داشت: امیدوار هستم که ایران بتواند در این مسابقات جزو 10 تیم برتر مسابقات شود زیرا این مجموعه تلاش زیادی برای هاکی کشیده‌اند و تغییر تاکتیک اصلاً منصفانه‌ نبود.

وی افزود: پس از جراحی عمل قلبم تنها دو آرزو داشتم اولی دیدن عروسی پسرم و دیگری قهرمانی یا کسب یک مقام خوب در بنگلادش و رفتن بر جمع 10 تیم برتر آسیا بود.

شفیع در ارتباط با مسابقات غرب‌ آسیا گفت: پیشنهاد این مسابقات از جانب من ارائه شد که با همکاری قطری‌ها شکل گرفت وبرای ما برعنوان یک بازی تدارکاتی برای مسابقات آسیایی داکا بنگلادش محسوب می شود، زیرا در بنگلادش یک دیدار بسیار سخت را پیش رو داریم وبا توجه به آب‌و هوای به شدت گرم و شرجی بنگلادش برای ملی پوشان مان جهنم به حساب می آید که باید بازی‌های سختی را انجام دهند ضمن اینکه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به دلیل مشابهت آب‌وهوای راحتی با این شرایط کنار خواهد آمد وکار برای ما بسیار سخت است ولی امیدوارم که بتوانیم در جمع 10 تیم برتر هاکی چمنی آسیا بمانیم و بعد از آن هم در مسابقات جام ملت‌های آسیا که در سال 2015 برگزار می شود شرکت خواهیم کرد و طبق پیش‌بینی‌ها و عملکرد خوبی را از خود نشان خواهیم داد و این قول را می دهم که می توانیم سکوی سوم را از آن خود کنیم.

شفیع در خصوص اعتراض گودرزی به هزینه‌های زیاد فدراسیون در سفرهای خارج از کشور عنوان كرد: صحبت‌های گودرزی اصلاً منصفانه بود زیرا من حتی در چندین سفر ملی پوشان را همراهی نکردم تا یک هزینه کمتر بردوش فدراسیون بماند و در بخش‌ بانوان هم ما حتی یک دمپایی هم اضافه بر سازمان به اردوها یا مسابقات خارج از کشور نفرستادیم.

شفیع در ادامه در خصوص ضعف در جذب اسپانسر برای تیم ملی هاکی و تامین بودجه گفت: فدراسیون هاکی در چند سال گذشته ضعف‌های زیادی در جذب اسپانسر داشت تا جایی که چوب‌ها ولباس‌هایمان را رئیس فدراسیون جهانی تامین می کرد وما حتی در رنگ پیراهن ملی پوشان خود مشکل داشتیم.

اما در چند وقت اخیر برای مسابقات باشگاهی چند بانک اسپانسر تیم‌هایمان شدند و خدا را شکر جزو معدود فدراسیون‌هایی هستیم که یکی ریال هم بدهی به هیچ کس نداریم وبا اقتصاد معیشتی تا الان بسیار خوب کارکردیم.

ريیس فدراسیون هاکی در پايان خاطرنشان كرد: طی صحبت‌هایی که با صدا و سیمای ملی ایران انجام دادیم توانستیم مقداری بودجه برای هاکی از طریق پخش برنامه‌ها جذب کنیم وتاكنون 2 اسپانسر جذب کرده‌ایم که ما را براي تامین هزینه‌هایمان کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شفیع ، هاکی ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار