تیم واترپلو نفت وگاز گچساران در پایان هفته دوم رقابتهای گروه A مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور بدون کسب امتیاز جایگاه قعر جدول رده بندی را به خود اختصاص داد.

پژمان بارون زاده سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بازیهای امسال از سطح کیفی بسیار بالاتری نسبت به سنوات قبل برخوردار است و اکثر تیمهای حاضر در لیگ به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی و سکو هستند.

وی افزود: تیمها هم گروه ما در این دوره از مسابقات لیگ برتر هر 2 جزو مدعیان لیگ هستند. تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه با بهره گیری از 7 یار غیر بومی و به تعبیری پروازی در لیگ حاضر شده است. در ترکیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی هم بسیاری از بازیکنان ملی پوش رده سنی بزرگسالان و با تجربه حضور دارند. این به معنای قرعه بد در لیگ است.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران یادآور شد: ما در بازیهای هفته جاری دیدار مقابل دانشگاه آزاد اسلامی را به ناداوری واگذار کردیم اگر داور در زدن سوتهای خود کمی دقت می کرد به طور قطع نتیجه بازی با باخت ما همراه نبود و می بردیم اما متاسفانه این طور نشد.

بارون زاده گفت: در بازی این هفته مقابل امیدیه هم به دلیل انجام یک دیدار سنگین مقابل دانشگاه آزاد شاگردانم از نظر جسمانی مقابل حریف تا حدودی کم آوردند و به بیان ورزشی ها بدنهایشان خالی کرده بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه ما در دیدارهای هفته جاری "محمد سالمی" دروازه بان اصلی تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف را در اختیار نداشتیم با توجه به آن که سطح اختلاف فنی گلر دوم تیم با وی بسیار زیاد است ما از این تقطه ضربه بزرگی خوردیم. همچنین 3 نفر از واترپلوئیستهای تیم را به دلیل بیماری سرما خوردگی به زور قرص و آمپولهای پنی سیلین که از توان ورزشکاران می کاهد در ترکیب قرار دادیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در ادامه گفت: در حال حاضر برخی تیمها به دلیل داشتن بودجه خوب توانسته اند از بازیکنان آماده و با تجربه ای در ترکیب خود استفاده کنند و این حواشی به منزله جنگ نابرابر در واترپلو محسوب می شود.

بارون زاده یادآور شد: با توجه به آن که امیدیه میزبان هفته دوم مسابقات لیگ این گروه محسوب می شد و ما یک تیم نفتی هستیم باید برای اختصاص محل اسکان خود از اماکن نفتی استفاده می کردیم که متاسفانه به دلیل نبود خوابگاه مناسب، جایی را به ما اختصاص دادند که شرایط خوبی نداشت و نتوانستیم استراحت خوبی قبل از مسابقه داشته باشیم واین امر به ضررمان تمام شد.

وی در خاتمه اظهار داشت: من به عنوان یکی از مربیان فعال در لیگ واترپلو امسال از مسئولان فدراسیون می خواهم که روی بحث داوری حساسیت بیشتری داشته باشند چون ناداوریها و اشتباهات آنها نتایج را تغییر داده و باشگاهها را در امر تیمداری و حمایت از واترپلویئستها سرد و بی انگیزه می کند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار