نماینده شورای شهرستان پردیس در شورای استان تهران گفت: در صورت عدم تدابیر ویژه به منظور توقف جریان ساخت و ساز های غیر مجاز در شهرستانهای شرق استانه تهران مناطق بکر و دست نخورده این بخش از پایتخت در مرز نابودی قرار خواهند گرفت.

محمد قانبیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:ساخت و ساز بی رویه آن هم بدون اعمال نظارت درست و کارشناسی در شرق استان تهران به ویژه در شهرستانهایی مانند پردیس با برخورداری روستاهای زیاد وبستر مناسب برای فعالیت های عمرانی تحدیدی بزرگ به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه مناطق بکر شرق استان تهران در مرز نابودی قرار دارندتصریح کرد: در صورت عدم تدابیر ویژه به منظور توقف جریان ساخت و ساز های غیر مجاز در شهرستانهای شرق استانه تهران مناطق بکر و دست نخورده این بخش از پایتخت در مرز نابودی قرار خواهند گرفت.

نماینده شورای شهرستان پردیس در شورای استان تهران در ادامه این مطلب اضافه کرد :افرادی به اصطلاح ویلا نشین با مجوز یا بدون مجوز اقدام به ویلاسازی در این مناطق را کرده اند و قدمی در راستای نابودی منابع طبیعی و بکر شهرستانهای شرق استانهتهران مانند پردیس با آگاهی یا ناخداگاه برداشته اند.

قانبیلی در خاتمه اظهار داشت :پراکندگی ساخت و ساز ها در شرق استان تهران به ویژه در شهرستان پردیس برای مدیریت این شهرها در راستای ارائه خدمات زیر ساختی به ساکنین این مناطق مشکلات زیادی ایجاد می کند./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.