فرماندارشهرستان پردیس گفت: 250 خانوار بدون امکانات زیرساختی در منطقه "اوزون تپه "زمینی تحت تملک بنیاد مستضعفان سکونت دارندوفرمانداری پیگیر این موضوع است.

مهدی مهاجر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در بازدید از شهر بومهن در مورد سکونت برخی مردم درمنطقه "اوزون تپه "گفت:250 خانوار بدون امکانات زیرساختی در منطقه "اوزون تپه "زمینی تحت تملک بنیاد مستضعفان سکونت دارند وخود افراد ساکن در این منطقه می دانستند که مالک این زمینها نیستند ولی دانسته در این منطقه سکونت پیدا کردند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :اگر این زمینها در منطقه اوزون تپه تحت تملک بنیاد مستضعفان هم نبود هیچکس حق ندارد تنها به خاطر ضعف مالی دست داخل جیب فردی بکند زیرا قانون می گوید که این زمینها جزئی از مناطق درتملک بنیاد مستضعفان است و بنیاد به عنوان مالک این زمینها می تواند بخشی از آن را به فروش برساند .

فرماندارشهرستان پردیس با اشاره به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری اضافه کرد :امام خمینی (ره) در دوران حیات خود و مقام معظم رهبری در طول عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی فرمودند که"هر قانونی اگر از لحاظ ساختارایراد داشته باشد از بی قانونی بهتر است.

مهاجر با تاکید بر لزوم رسیدن به نتیجه ای واحد برای حل این مشکل بیان کرد :برای حل مشکلات متصرفین با بنیاد مستضعفان باید طی نشستی با قبول میزبانی این نشست از سوی فرمانداری حرف های قانونی و حقوقی مستضعفان وخواسته های متصرفین زمینهای اوزون تپه در بخش بومهن شنیده شودو در نهایت برای رفع مشکلات به یک نتیجه واحد برسیم وفرمانداری پیگیر این موضوع است.

فرماندارشهرستان پردیس در خاتمه اظهارداشت :تا موضوع مالکیت زمین ها ی "اوزون تپه "بخش بومهن حل نشود نمی توان به مردم خدمات زیربنایی را ارائه داد.

شایان ذکر است این منطقه از شهر بومهن یکی از نا امن ترین نقاط از لحاظ جرم خیزی در شهر بومهن و حتی شرق استان تهران محسوب می شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.