مراسم افتتاحیه نمایش "شمشیر و آفتاب"نوشته ابوالفضل ورمرزیار و کارگردانی محمدرضا مداحیان، دوشنبه 18 آذر در تماشاخانه ایرانشهر برپا می شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، آئین افتتاح این اثر نمایشی 18 آذر ساعت 18:30 با حضور مدیران هنری و اداری همچون حجت الاسلام سید حسین شاه مرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی و دکتر محسن پیرهادی عضو شورای شهر تهران، در تماشاخانه ایرانشهر برگزار خواهد شد.

این نمایش روایت عصر روز عاشورا است. زمانی که جنگ تمام شده، ‌اسرا را جمع کرده‌‌اند و خیمه‌ها به آتش کشیده شده و...

میرطاهر مظلومی، انوش معظمی، پژمان کاشفی و علی نائینی در این نمایش بازی می‌کنند و علی براتی، طراحی حرکت، بهرنگ قدرتی، آهنگساز، علیرضا ارشدی، ویدئو آرت، ایمان صفرزاده و حسین پناهی مدیر تولید، مهدی جعفری مدیر روابط عمومی، حمید نیلی تهیه‌کنندگی، محمد پروانه دستیار کارگردان و حسین پناهی و علی مسدتعلی، اجرای صحنه این اثر را برعهده دارند.

گفتنی است، مداحیان که پیش از این نمایش «میان‌دار باران» را ویژه ایام فاطمیه در تالار وحدت روی صحنه برده است، از 18 آذر ماه نیز با حمایت بسیج شهرداری تهران و خانه هنرمندان ایران نمایش «شمشیر و آفتاب» را در تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می‌آورد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی بلیط این نمایش به سایت تماشاخانه ایرانشهر www.tamashakhaneh.ir/ticket مراجعه نمایند و همچنین برای رزرو با شماره و 88814115 و 88814116 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
فرهاد عليدادي
۲۲:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
عالي بود حرف نداش
آخرین اخبار