نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌‌ها گفت: شهید شهریاری مسیر جریان هسته‌ای را با خون خود تنظیم کرده و در مرزهای دانش تلاش کرد تا در سکویی بالاتر از آنچه هستیم قرار گیریم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمدنژاد نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان همایش روز دانشجو گفت: روز 16 آذر نه تنها روز دانشجو است، بلکه تولد شهید هسته‌ای گرانقدر دکتر شهریاری نیز هست.

وی بیان کرد: هرجا که خون مظلومی در راه خداوند ریخته شده تسهیل کننده این راه است و نباید عنوان شهید را در همه امور به کار ببریم چراکه خون‌های زیادی ریخته شده اما باید دید که این شهادت در راه خداوند متعال بوده است یا خیر.

نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: همانطور که تعریف شهید از دیدگاه حضرت امام(ره) نیز این است که مهم‌ترین شاخصه شهید تلاش در مسیر خدا بوده تا جان خود را در این راه فدای انقلاب کند.

محمدنژاد اظهار داشت: جامعه زمانی اصلاح می‌شود که افراد با هدف تهذيب در آن تلاش کنند و اگر انسان با این نگاه تلاش کند و نهایت آن فدا شدن برای جامعه باشد قطعا جامعه اصلاح می‌شود و در راه درست خود قرار می‌گیرد.

وی مطرح کرد: قطعا جامعه امام زمان(عج) با وجود تعداد قابل توجهی از افراد مورد اعتماد که روحیه تهذيب داشته باشند و خود را در این راه فدا کنند پیروز است.

محمدنژاد تصریح کرد: شهید شهریاری نیز چنین روحیه‌ای داشت چراکه فردی متدين، متعهد، تلاشگر و زحمت‌کش بود.

نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: خداوند شهدا را برای ما شمع محفل قرار داده و امیدوارم مشي ما راه شهيدان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید شهریاری مسیر جریان هسته‌ای را با خون خود تنظیم کرده و در مرزهای دانش تلاش کرد تا در سکویی بالاتر از آنچه هستیم قرار گیریم.

لازم به ذکر است؛ در پایان این همایش از همسران شهدای هسته‌ای تقدیر به عمل آمد و برای شهید شهریاری نیز تولد نمادینی گرفته شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: امام ، جامعه ، زمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار