معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 10 در خصوص وضعیت پروژه تعریض خیابان امام خمینی (ره)، گفت: در تلاش هستیم مراحل باقی مانده از این طرح را در کوتاهترین زمان ممکن به سر انجام برسانیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، مهندس مصطفی بیگی با بیان اینکه طول کل خیابان امام خمینی (ره) 2100 متر است که بخشی از این مسیر در حدفاصل بزرگراه یادگار امام (ره) تا خیابان جیحون در سال های گذشته تعریض شده بود، گفت: عرض مسیر باقی مانده در بخش حدفاصل خیابان جیحون تا بزرگراه شهید نواب صفوی که 1280 متر طول دارد، 14 متر است که پس از تعریض باید به 35 متر افزایش یابد. به این ترتیب پیاده رو هایی به عرض 6/3 متر نیز در طرفین مسیر احداث می شود.

وی با اشاره به تقسیم مراحل اجرای طرح تعریض در خیابان امام خمینی (ره) به 5 فاز، اظهار کرد: تاکنون 33 هزارمتر از عملیات جابجایی و ایجاد تاسیسات زیرساختی (آب، گاز، برق و مخابرات) در فازهای مختلف به سرانجام رسیده است. در عین حال هنوز 22 هزار متر از معارضات تاسیساتی این محور باقی مانده که برای رفع آنها در تلاش هستیم.

بیگی با اشاره به تکمیل فاز نخست این عملیات در بخش حدفاصل خیابان جیحون تا خیابان کارون که 260 متر طول دارد، اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی فاز 2 در بخش حدفاصل خیابان های کارون و قصرالدشت به طول 315 متر، از مرز 97 درصد عبور کرده است و به زودی به اتمام می رسد.

وی با اشاره به بیش از 26 هزار مترمکعب خاکبرداری در این 2 فاز، اظهار کرد: مجموعا بالغ بر 5300 تن آسفالت در این فازها برای روسازی معابر مصرف شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 10 میزان پیشرفت فیزیکی پروژه تعریض خیابان امام خمینی (ره) در محدوده حدفاصل خیابان قصرالدشت تا خیابان خوش که 255 متر طول دارد را 30 درصد عنوان کرد و افزود: پیشرفت کار در بخش حدفاصل خیابان خوش تا خیابان رودکی و همین طور خیابان رودکی تا بزرگراه شهید نواب صفوی بین 5 تا 10 درصد است.
انتهای پیام/
 
 
 
 
برچسب ها: تکمیل ، فاز ، طرح ، تعریض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار