مرحله اول سيستم مديريت كيفيت در فرودگاه بين‌المللي زاهدان، اين فرودگاه در آستانه دريافت گواهينامه مديريت كيفيت قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومي فرودگاه بين‌المللي زاهدان، در مميزي مرحله اول كليه واحدهاي فرودگاهي شامل قسمت‌هاي عملياتي، خدماتي و اداري مورد مميزي قرار گرفت.

حسن اعرابي‌مقدم در نشست افتتاحيه مميزي مرحله اول مديريت كيفيت ضمن قدرداني از دست‌اندركاران براي پياده‌سازي سيستم مديريت كيفيت به تشريح اقدامات انجام شده در اين خصوص پرداخت.

مديركل فرودگاه‌هاي سيستان و بلوچستان با اشاره به تهيه مستندات لازم شامل خط‌مشي، نظامنامه، دستورالعمل‌ها، روش‌هاي اجرايي و انجام يك نوبت مميزي داخلي، از آمادگي اين فرودگاه جهت مميزي نهايي و دريافت گواهينامه خبر داد.

وي گواهينامه سيستم مديريت كيفيت را ايجاد بستر مناسب جهت ارائه خدمات بهتر به مشتريان فرودگاهي و كسب رضايت آنها دانست و گفت: اين گواهينامه تسهيل‌كننده استقرار سيستم مديريت ايمني و همچنين كسب و يا حفظ گواهينامه فرودگاهي ايكائو خواهد بود.

همچنين مهدي ابوسعيدي نماينده دفتر استانداردهاي فرودگاهي نيز با اشاره به اهميت كيفيت ارايه خدمات به مشتريان فرودگاهي، پياده‌سازي سيستم مديريت كيفيت را يكي از عوامل ايجاد بهبود مستمر و رضايت مشتريان در فرودگاه‌ها عنوان كرد.

وي با اشاره به شناسايي فرآيندها و ايجاد بهبود مستمر آنها، مميزي مذكور را پيش‌نياز انجام مرحله نهايي و صدور گواهينامه ايزو 9001: 2008 دانست.

گفتني است پس از مميزي مرحله اول، مغايرت‌هاي شناسايي شده جهت رفع و به منظور مميزي مرحله نهايي و ايجاد و استقرار سيستم مديريت كيفيت و صدور گواهينامه به فرودگاه اعلام شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار