عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال معتقد است که ایران رقابت سختی را با حریفان خود در جام جهانی دارد چرا که در یک گروه کامل قرار گرفته و باید مسافتهای طولانی را برای موفقیت سیر کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ،  مرتضی محصص عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: ایران در گروه بسیار کاملی قرار دارد. آرژانتین یکی از قدرتهای بزرگ فوتبال است از آمریکای جنوبی و با بازیکنان خوب و پرستاره. مربی این تیم یکی از مربیان برتر دنیاست و این تیم از کلاس و اعتبار و قدرت بی نظیری در دنیا بهره می برد. پس دیدار برابر این تیم بسیار سخت خواهد بود.

وی درباره تیم نیجریه گفت: ما باید نیجریه را بررسی کنیم. این تیم یکبار قهرمان المپیک شده، در بازیهای جوانان و زیر 20 سال فیفا قدرتمند بوده و همیشه حرف اول را زده است و سبک فوتبال آفریقا را دارد.قدرت فیزیکی، دوندگی بالا و سرعت در تیم نیجریه حرف اول را می زند و ایران برابر این تیم باید از لحاظ جسمانی و دوندگی کم و کسر نداشته باشد.

عضو کمیته فنی فدراسیون در باره تیم بوسنی که نماینده شرق اروپا است، گفت: این تیم دو بازی سخت در مقابل اسلواکی و یونان داشت تا به جام جهانی رسید. یکبار  اسلواکی را شکست داد و یک بار باخت. حاصل بازی اش با تیم قدرتمند یونان  یک مساوی و برد بود . پس این تیم ثابت کرده که یکی از تیم های خوب اروپا است چرا که شکست دادن تیم های فوق نشان از قدرت این تیم می دهد اگر فکر می کنیم تیم بوسنی ضعیف است کاملا در اشتباهیم.

محصص افزود: و اما ایران نماینده قدر آسیا. این تیم دارای بازیکنان تکنیکی است. ما صاحب بازیکنان خوبی هستیم که در تیم های درجه یک و برتر دنیا بازی می کنند. بازیکنانی که نظم و انضباط در تیمشان حرف اول را می زند. تنها نکته منفی که ایران برابر دیگر تیم ها دارد نداشتن بازی تدارکاتی و اردوهای خوبی است اما چون کادر فنی خوبی داریم می توانیم در این گروه نتیجه مطلوبی بگیریم.

وی افزود: بازی اول ما در مقابل نیجریه مهم ترین بازی است. اگر بتوانیم نیجریه را شکست دهیم هم با روحیه بالا در دو بازی دیگر حاضر می شویم و هم آماده تر و با اعتماد به نفس بالاتری برای صعود به دور بعد بازی خواهیم کرد. در حال حاضر آرژانتین از تیم های دیگر شانس بیشتری دارد که به عنوان سر گروه و به راحتی به مرحله بعد صعود کند چرا که کشور همسایه برزیل است و تماشاگران زیادی برای بازی این تیم با رقبایش به ورزشگاه می روند. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم بعد مسافت بسیار زیاد در برزیل است. به برزیل رفتن یعنی از یک قاره به قاره دیگر باید برویم. معتقدم مسافت شهرها خیلی اذیت کننده است. حتی یکسری از مربیان به خاطر درجه حرارات آب و هوایی و بعد مسافت ناراحت هستند اما در مجموع امیدوار هستیم تیم ملی ایران با استفاده از دانش کادر فنی و تجربه بالای بازیکنان حاضر در تیم ملی، بتواند در این جام عملکرد خوبی داشته باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتبال ، محصص ، کمیته فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار