قائم مقام سازمان صداوسيما گفت: امروز مهم‌ترين ماموريت و وظيفه اداره كل امور مجلس صداوسيما تعامل عادلانه و هوشمندانه با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي است.

به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، "سيدرمضان موسوي مقدم" در مراسم معارفه و توديع مديران كل‌امور مجلس سازمان صدا و سيما با اشاره به اهميت ارتباط و تعامل صداوسيما با مجلس شوراي اسلامي گفت: رسانه ملي با سه قوه مقننه، قضائيه و مجريه همكاري و تعامل بسيار خوبي دارد .
 
وي با تشريح جايگاه رفيع مجلس شوراي اسلامي در قانونگذاري و لزوم تعامل بيشتر رسانه ملي با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: امروز مهم‌ترين ماموريت و وظيفه اداره كل امور مجلس صداوسيما تعامل عادلانه و هوشمندانه با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي است. موسوي مقدم با بيان اين مطلب كه تعامل با مجلس بايد سازنده و فعال باشد و بايد صداوسيما از ظرفيت‌هاي بسيار بزرگ و بالقوه مجلس به‌نحوي بهره ببرد، افزود : رسانه ملي بايد درخصوص موضوعات و مشكلات جامعه، قانونگذاري و تبيين مفاد قوانين و مقررات مصوبه مجلس مردم را آگاه و روشن كند .
 
 قائم مقام رسانه ملي با اشاره به اين‌كه با توجه به پيشرفت‌هاي فني و توسعه شبكه‌ها و برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني، نمايندگان حوزه‌هاي انتخابيه شهرستان‌ها و استان‌ها از مسئولان صداوسيما توقع پاسخ مناسب و منطقي دارند، گفت: امروز وظيفه رسانه ملي بويژه اداره كل امور مجلس است كه با تدبيري منطقي و درست نحوه تعامل و ارتباط با نمايندگان مجلس را ساماندهي كنند.
 
موسوي مقدم با تاكيد بر اين‌كه تاكنون ارتباط و تعامل بامجلس شوراي اسلامي از نظر كيفيت در حد مطلوب و خوبي بوده است، گفت: مهم‌ترين وظيفه‌اي كه ما در قبال مردم داريم اعتمادسازي عمومي و ملي است كه اين اصل اعتمادسازي ‌بايد با همت صداوسيما انجام گيرد.موسوي مقدم با اشاره به اين‌كه رسانه ملي بايد درخصوص مطالبات و حق و حقوق مردم بيشتر تلاش كند، گفت: اداره كل امور مجلس انشاءا... در آينده در اين زمينه بيشتر كار مي كند تا بستر ارتباط  مردم و مجلس را مناسب تر كند .
 
قائم مقام سازمان صداوسيما در پايان ضمن قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي عاطفي ،مديركل سابق امور مجلس صداوسيما،گفت: آقاي عاطفي طي دو سال خدمت در امور مجلس سازمان توانست ارتباطات و تعامل خوبي با مجلس شوراي اسلامي برقرار كنند و كارهاي خوبي در اين مدت انجام شده است . در ادامه اين مراسم، عاطفي ،مديركل سابق امور مجلس صداوسيما ،ضمن برشمردن فعاليت‌هاي اداره كل امور مجلس، اهميت و جايگاه رسانه ملي و نحوه تعامل و هماهنگي با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي را طي دو سال گذشته تشريح كرد .
 
حجت‌الاسلام ميرتاجديني ،مديركل جديد امورمجلس سازمان صداوسيما، نيز در اين مراسم  ضمن ابراز خرسندي از توفيق اداي وظيفه در سازمان صداوسيما افزود: با توجه به تجربيات خوبي كه در دولت و مجلس دارم اميدواريم با استفاده از توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي موجود بتوانيم با تعامل هوشمندانه و عادلانه بامجلس شوراي اسلامي براي اهداف و ماموريت‌هاي رسانه ملي گام برداريم . وي ارتباط مستمر و تعامل نزديك با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، تغذيه فكري نمايندگان ، و استفاده از ظرفيت‌هاي نمايندگان در صداوسيما را از مهم‌ترين برنامه‌هاي خود اعلام كرد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار