رقابت‌های هندبال ساحلی جوانان کشور روز گذشته در بوشهر به پایان رسید و سپاهان قهرمان شد و نوید فلز در جایگاه دوم ایستاد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران نخستین دوره مسابقات هندبال ساحلی جوانان کشور از روز 11 آذر در بوشهر آغاز شده و روز جمعه 15 آذر به کار خود پایان داد و طی آن فولاد مبارکه سپاهان قهرمان شد و نوید فلز عنوان دومی را بدست آورد.
 
در ادامه گزارش آمده است در این روز اختتامیه 2 دیدار برگزار شد و طی آن تیم فولاد مبارکه سپاهان 2 بر 1 از سد تیم نوید فلز بوشهر گذشت و قهرمان این دوره را از آن خود کرد و نماینده میزبانی نیز در جایگاه دوم ایستاد و در دیدار دوم هیئت نجف آباد به مصاف هیئت هندبال مروردشت رفت و در نهایت در پنالتی این نماینده اصفهانی بود که 2 بر 1 حریف خود را شکست داد و بدین ترتیب تیم‌های سپاهان، نوید فلز، هیئت‌های هندبال نجف آباد و مرور دشت عنوان‌های اول تا چهارم را بدست آورند.
 
براساس این گزارش: در اولین دوره از این رقابت‌ها 10 تیم شرکت داشتند که استقبال خوبی از آن صورت گرفته است و اینکه چقدر این ورزش در جامعه علاقه‌مند دارد.
 
در ادامه گزارش آمده است: مسابقات هندبال ساحلی در گذشته فقط در رده سنی بزرگ‌سالان برگزار می‌شد که جوانان نیز به آن افزوده شد و قرار است از سال آینده در رده نوجوانان نیز مسابقاتی انجام شود و مهمتر اینکه قرار است که لیگ این رقابت‌ها نیز برگزار شود.
 
در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود: در این رقابت‌ها یادی از زلزله‌زدگان استان نیز شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، ساحلی ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار