شهردار تهران نرم افزار جامع سیما تاکسی، سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات تاکسی را رو‌نمایی و به صورت رسمی آغاز به کار کرد و کلیه فرآیندهای اداری و کاری تاکسیر‌انان بین ناظر‌ین و ستاد سازمان ITBAFBشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران قالیباف در جمع خبرنگاران گفت: یکی از سیاست های روشن ما در سومین دوره مدیریت در شهرداری تهران ارتقا کیفیت زندگی است که دارای بعد مادی و فرهنگی می باشد.

وی افزود: ما نیازمند موضوعات مختلفی هستیم از جمله توجه به درون خود شهرداری مخصوصا با حضور مدیریت شهری در یک اقدامی که انجام شد 65درصد از حمل و نقل در جابجایی مسافر و اتوبوسرانی با کمتر از 30 درصد ظرفیت انجام می شود.

قالیباف در ادامه اظهار داشت: توجه به بهره وری در حوزه حمل و نقل عمومی از مسائلی بود که دچار چالش جدی بودیم و توسعه و نوسازی از دیگر مسائل مورد بحث و در حال انجام است.

وی در ادامه تصریح کرد: آلودگی هوا از دیگر مسائلی است که برای کاهش آن و کنترل منابعی که تولید آلودگی می کنند توسعه حمل و نقل عمومی و محدودیت گذاشتن برروی خودور‌های شخصی از مسائل مورد بررسی است.

وی در پایان افزود: حمل و نقل ر‌یلی در 15 کیلومتر در سال رسیده و توان فنی و اجرایی در کشور است که سالانه آن را می توانیم به 30 کیلومتر برسانیم ولی نیازمند پشتیبانی مالی است و زیر سا‌ختها نیز باید اولویت بندی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آلودگی ، ظرفیت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.