تیم بسکتبال کاله مازندران پس از کسب چهارشکست متوالی در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در هفتم ششم این رقابتها برابر تیم وحدت آریا تهران به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، تیم کاله مازندران در هفته ششم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه در تالار ورزشی شهید سجودی بابل میزبان تیم وحدت آریا تهران بود و درنهایت با نتیجه 86 بر 62 میهمان تهرانی خود را با شکست سنگینی بدرقه کرد.

شاگردان "‌علی سارنگ" در تیم کاله مازندران در حالی این دیدار را با اختلاف 24 امتیازی به سود خود به پایان رساندند که در هر چهار کوارتر این مسابقه برابر تیم وحدت آریا تهران برتر بودند.

تیم بسکتبال کاله مازندران قهرمان دو دوره گذشته لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور در پنج دیدار گذشته خود، در هفته نخست در خانه تیم " طرح مسکن ثامن مشهد"‌را شکست داده بودند و درهفته های دوم تا پنجم این رقابتها به ترتیب برابر تیم های "شیمی درسلف" ،" پالایش نفت آبادان" ، " شهرداری تبریز" و" سولن بهشت هیرکان گرگان" تن به شکست داده بود.

تیم کاله در این دیدار و غیاب چند بازیکن اصلی خود به علت مصدومیت به مصاف تیم وحدت آریا تهران رفته بود.

دراین دیدار که تعدادی از تماشاچیان بابلی از نزدیک در سالن ورزشی شهید سجودی این شهر دیدار تنها نماینده مازندران در لیگ دسته بسکتبال باشگاه های کشور را شاهد بودند، بازی قابل قبولی را از تیم شهرشان نظاره گر بودند.

تیم کاله مازندران با کسب این پیروزی خانگی 8 امتیازی شد وبه مکان نهم جدول رده بندی رقابتهای لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور صعود کرد.

تیم وحدت آریا تهران هم با قبول شکست برابر نماینده مازندران با 7 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی این رقابتها باقی ماند.

تیم کاله مازندران، در هفته هفتم این رقابتها در دیداری خارج از خانه روز سه شنبه 19 آذرماه در میهمان تیم پتروشیمی بندرامام است.

مسابقات امسال لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشوربا حضور 12 تیم رفت وبرگشت برگزار می شود./ب

برچسب ها: در ، مازندران ، برابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.