رييس اداره بازيافت شهرداري منطقه 2 از انتخاب محله دريانو به عنوان محله پاک منطقه 2 با محوريت تفکيک زباله از درب منزل ، خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه دو تهران، فرهمند ا اشاره به نقش شهروندان در حفظ محيط زيست و ارتقاي سلامت محله بيان داشت :آگاهي و مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداشت محيط زيست از طريق تفکيک زباله نقش بسزايي دارد . در اين راستا شهرداري نيز مسئوليت خودر ا در آموزش شهروندان و آگاه سازي آن ها از درب منازل در کنار ديگر برنامه ها شروع کرد .
 
وي افزود :طرح آموزش تفکيک زباله از درب منازل ، در 3 کوچه ا ز محله دريانو انجام شد . در اين طرح خانواده ها از تمامي آموزش هاي مربوط به تفکيک زباله و نحوه حفظ محيط زيست بهره مند شدند . و فرزندان دبستاني آن ها به عنوان حامي بازيافت انتخاب شدند .
 
به گفته فرهمند اين طرح با هدف حفظ محيط زيست و افزايش مشارکت و حساسيت شهروندان در نگهداشت محيط زندگي خود صورت گرفت .
 
وي در ادامه از برگزاري جشنواره بازيافت خبر داد و گفت :دوشنبه 18 آذرماه جشنواره بازيافت با حضور خانواده هاي شرکت کننده در طرح محله پاک برگزار مي شود . کارگاه هاي آموزشي ، کاردستي ، نقاشي با موضوع محيط زيست و زباله ، ايستگاه اطلاع رساني در حاشيه اين جشنواره نيز بر پا مي شود .
 
رييس اداره بازيافت در پايان با اشاره به همکاري بسيار خوب شهروندان ناحيه 6 در اجراي اين طرح اظهار داشت :باتوجه به تلاش و همت و حساسيت شهروندان در طرح حفظ محيط زيست ؛ شهرداري نيز يا تمام تلاش خود براي بهسازي و مرمت فضاي سبز خيابان يکم دريانو به کار خواهد بست .
برچسب ها: محله ، پاک ، دریانو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار