مسئول معاونت بررسی و تحلیل حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی، در یادداشت خود آورده است: اهل حق نمی‌میرند و این درسی است که ازمقتدا و امام شهدای 16 آذر که به او توسل داشتند به ما رسیده و آن همان آزادگی است؛ این همان چیزی است که پشت استکبار و طاغوت را به لرزه انداخته، و ان چیزی است که از همان لحظه به رگبار بستن دانشجوی عدالت‌خواه، آزادی‌طلب، آرمان‌گرا و با تقوا و بصیر و آزاده بر تارو پود اذهان در تاریخ نقش بست و برجاماند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "حمزه عزیزی" مسئول معاونت بررسی و تحلیل حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی، در یادداشت خود آورده است: اهل حق نمی‌میرند و این درسی است که ازمقتدا و امام شهدای 16 آذر که به او توسل داشتند به ما رسیده و آن همان آزادگی است؛ این همان چیزی است که پشت استکبار و طاغوت را به لرزه انداخته، و ان چیزی است که از همان لحظه به رگبار بستن دانشجوی عدالت‌خواه، آزادی‌طلب، آرمان‌گرا و با تقوا و بصیر و آزاده بر تارو پود اذهان در تاریخ نقش بست و برجاماند.

"آقای نیکسون وجود شما آنقدر عزیز و گرامی بود که در قدوم شما سه نفر از بهترین جوانان این کشور یعنی دانشجویان دانشگاه  را قربانی کردند" متن کنایه آمیز یکی از روزنامه‌های وقت تحت عنوان مقاله"سه قطره خون"

بلی، تمام آنچه که داشتند را هم به چنگ شیطان دادند تا آن‌ها را به دره سیاه طاغوت کشانند تا جایی که خون خوردن را مایه  تثبیت خود انگارند.
 
در تاریخ 24 آبان‌ماه اعلام شد که نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا  از طرف "آیزنهاور" رئیس جمهور وقت به ایران می‌آید تا کودتای چند ماه قبل خود را یعنی 28 مرداد 1332 را جشن بگیرند و اوضاع ایران را عادی جلوه داده گوئی مداخله‌ای نشده تا از نتایج پیروزی سیاسی امید بخش خود در ایران سخن بگویند(بخشی از سخنان آیزنهاور که در کنکره آمریکا بعد از پیروزی کودتا 28 مرداد در مورد آن گفته بود: پیروزی سیاسی امید بخشی در ایران نصیب قوای طرف‌دار تثبیت اوضاع و قوای آزادی شده است).
 
پیروزی‌ای که با شرف فروشی عده‌ای بی‌هویت که خود را صاحب شرف مملکت می‌دانستند و ارادت به آمریکا و التماس و چنگ به او همان تمثیل طاغوت را  افتخار می‌نامیدند، رقم خورد.
 
درتاریخ 14 آذر زاهدی تجدید رابطه با انگلستان که به بهانه ملی شدن نفت خودمان، خودش قطع رابطه کرده بود و زبان به تهدید گشوده بود، را رسما اعلام کرد. در اینجا بود که خط سلسله کفر در پشت  پرده نفاق حجاب ترس خود را از مردم کنار زد و آشکار شد چرا که فکر می‌کردند کار را تمام کرده‌اند،
اما حساب کار را نکرده بودند که ملتی که اسوه‌ای عاشورایی دارد و آینده‌ای مهدوی را می‌طلبد خودش را در مقابل صف‌آرایی دشمن نمی‌بازد.

دانشجو که همواره در تاریخ معاصر این کشور نماد هویت ارزشی و ملی و بیداری و عزت درونی ملت ما بوده، در خط مقدم ایستاده فریاد ضداستکباری او گوش‌شان را دریده بود که ترس از پژواک آن دژخیمان بی‌هویت منحوس را از قبل از جنایت، به سمت اراده و نیت سوءشان کشانید تا آن خودفروختگان بیگانه در  خونریزی خود مصمم‌تر و تشنه‌تر شوند.

مگر مصطفی و مهدی و احمد کسانی بودند که کوتاه بیایند، در مقابل آن همه استبداد که با استکبار همراه شده، وآن جهان‌خواران که اکنون همه چیز را نادیده می‌گیرند و می‌خواهند تاریخ را عوض کنند  
نه، از سید خود سید‌الشباب اهل‌الجنه شنیده بودند که هیهات من الذله. اگر قرار باشد بین شهادت یا عزت و ننگ یکی را یرگزینند ترجیح دادند آنچه می‌ماند را برگیرند اگرچه  با دوات خون رنگین جوشان آنان قلم بر مدرک افتخاری حقوق؛ آن دست‌نشاندگان بزنند و ذلت گدایی از طاغوت به خود بگیرند یا شاید با افتخار به نماینده هیولای مردم‌خوار همه چیز را عادی پندارند.

سلام خدا بر شهیدان راه حق که آنچه انتخاب‌شان بود انتخاب اولیا و آرزوی سالکان الی‌الله بوده و هست، "شهید مصطفی بزرگ‌نیا"، "شهید مهندس مهدی شریعتی" و "شهید احمد قندچی" که با بهانه  اعتراض به نظامیان هجوم آورده به دانشگاه وکلاس هدف تیر دشمن قرار گرفتند.

امروزه ما دانشجویان با توجه به مولای خودمان سیدالشهداء، اطاعت از ولی امرمان و نائب امام زمان‌مان(عج) سید القائد امام خامنه‌ای آماده جان‌فشانی در راه آرمان‌های عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی هستیم؛ چرا که اهل حق نمی‌میرند و این درسی است که ازمقتدا و امام شهدای 16 آذر که به او توسل داشتند به ما رسیده و آن همان آزادگی است؛ این همان چیزی است که پشت استکبار و طاغوت را به لرزه انداخته، و ان چیزی است که از همان لحظه به رگبار بستن دانشجوی عدالت‌خواه، آزادی‌طلب، آرمان‌گرا و با تقوا و بصیر و آزاده بر تارو پود اذهان در تاریخ نقش بست و برجاماند... و باش که صبح دولتش بدمد.

انتهای پیام/
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار