تخفیف بلیط به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، بلیط کلیه نمایشهایی که از طریق سایت تئاتر نت به فروش می‌رسد جهت رفاه حال دانشجویان با تخفیف ویژه خواهد بود.

 به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سایت «تئاتر نت»، دانشجویان گرامی می‌توانند به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر روز «دانشجو»، بلیط نمایش هایی که از طریق این سایت بفروش می‌رسد را برای روز یکشنبه 17 آبان با تخفیف ویژه از 30 تا 50 درصدی تهیه نمایند. علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیط به آدرس اینترنتی www.theatrnet.com/ticket  مراجعه نمایند.
 
در حال حاضر بلیط نمایشهای «بیوه های غمگین سالار جنگ» در تالار چهارسو، «دوست کافکا» در کافه تریای سالن اصلی، «معرکه در معرکه» در تالار محراب، «شب بیست و یکم» و «ما فقط 5 دقیقه وقت داشتیم» در سالن استاد انتظامی و «درخت الاکلنگ» در تالار هنر جهت خرید اینترنتی از طریق این سایت امکان پذیر است.
 
گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از اخبار، عکسها، نقدها و گزارش‌های مختلف از اجراهای تئاتر، برنامه سالنهای تئاتر تهران و خرید اینترنتی بلیط همراه با بهترین تخفیف‌های نمایش‌های در حال اجرا به سایت تئاتر نت www.theatrnet.com مراجعه نمایند و یا با شماره 09352626100 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/ص
برچسب ها: بلیط ، تئاتر ، تئاتر نت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار