اتابک محمّدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: استفاده صحيح از منابع پايه و توانايي رقابت محصولات توليدي در داخل و خارج از کشور را باید از مهم ترين اهداف ترويج تلقّی کنیم.
وي ترویج را عاملی برای از تغییر رفتار های فنّی کشارزان دانست و تشريح کرد: ترويج با غني سازي علمي و فنّي کشاورزان موجبات تغيير رفتارهاي فني کشاورزان را فراهم مي کند.
محمّدی ادامه داد: جلب مشارکت توليدکنندگان درحفظ و صيانت از منابع طبيعي و محيط زيست در برنامه هاي کارشناسان سازمان گنجانده شده است.
وی تاکید کرد: ارايه راهبردهايي براي توليد محصول سالم و باکيفيّت و درنهايت ارتقاء ميانگين توليد محصولات را مي توان از جمله برنامه هاي مهم ترويجي دانست/س